roy-overstap

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgestapt en rekeningen niet meer inzichtelijk

Goedemiddag,
ik ben in december overgestapt naar een andere provider.
per datum van overstap is direct mijn myvodafone account geblokkeerd.
wel krijg ik van jullie smsjes dat mijn nieuwe rekening klaar staat op jullie site.
maar tot op heden heb ik na meerere keren nieuw account opvragen nog niet de facturen gezien
nu wil ik weten wat de reden is dat ik een nieuwe factuur heb gekregen. en wil ik als klacht aandragen dat ik het zeer onklantvriendelijk vind om direct het account op te heffen als je overstap naar een andere provider maar nog wel steeds facturen en smsjes ontvangt. graag meer uitleg.
6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Bel even met de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer : 0900-0940 om je MyVodafone weer te laten activeren. Dat doet de Klantenservice graag voor je. En dan kun je de meest recente factuur inzien.
Dan zie je ook dat Vodafone op die recente factuur alles heeft verrekend, wat er nog in rekening moest worden gebracht.

Succes!

Netwerker
DaniLuca

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte heer/mevrouw,

Sinds maart ben ik overgestapt naar een ander provider en sindsdien ben ik afgesloten van mijn account bij jullie.
Hierdoor kan ik mijn facturen niet meer inzien en/of downloaden.

Graag zou ik willen weten wat ik moet doen om mijn facturen te kunnen inzien/downloaden, zodat ik mijn jaarlijkse belastingaa.gifte kan doorvoeren.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,
Dani Luca
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi DaniLuca

Neem hierover even contact op met 0900-0940. Hier kunnen ze je als het goed is de rekeningen gewoon toesturen.

cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt het geen tijd om dat 0900 nummer af te schaffen en gewoon een 043-00000 nummer te gebruiken of 0654-555666 of zo iets want 0900 is zo pre 2008. Overigens ik heb het vaak genoeg gebeld zonder een oplossing te krijgen en liegen en bedriegen dat ze daar kunnen. Nee hoor ik kan u niet doorverbinden met de betaal afdeling terwijl ze dat wel kunnen. Dan maar de slappe verdediging, ik hou me aan de regels en de andere niet. Limburg was altijd goed om de regels toe te passen wie er ook aan de macht was.......
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
cashforce

We hebben al meerdere veranderingen doorgevoerd. Zo is onze klantenservice al een tijd gratis bereikbaar voor alle Red abonnementen. Ook zijn we er 24/7 gratis via Twitter en Facebook. Genoeg andere mogelijkheden dus.

Enne... Je praat hier tegen alleen maar Limburgers hoor, FYI! 😉
cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gewoon een email adres zou heel handig zijn......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic