Nadji

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom BKR?

Goede dag. Ik ben de heer Ruzhdiev. Ik wil vragen waarom u mij aan bkr hebt gegeven op voorwaarde dat ik sinds 2018 geen verplichtingen jegens u heb. Ik heb het contract met u beëindigd en ik heb sinds vrijdag geen verplichtingen jegens uw bedrijf. schulden aan jou, en waarom blijkt uit BKR dat ik voor 720 euro aan schulden bij jou heb?

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nadji


Eerlijk? Ik denk dat je vraag misschien niet helemaal op de juiste plek gesteld is. De Community is in basis een klant-helpt-klant kanaal en andere klanten kunnen je hier uiteraard niet mee helpen. 
Ik wil natuurlijk best even in mijn systemen kijken of ik iets kan vinden over een (voormalig) abonnement en mogelijke schulden bij ons. Maar ik weet niet zeker of ik deze er bij kan vinden. Als je wilt dat ik voor je op zoek ga, stuur me dan even een priveberichtje met je postcode, huisnummer, telefoonnummer, laatste 3 cijfers van je IBAN en geboortedatum. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

Nadji
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

*Privégegevens verwijder door moderator*

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey Nadji. Ik heb snel je gegevens verwijderd. Je had deze openbaar geplaatst en dus zichtbaar voor iedereen met internettoegang. Pas hier mee op! 

Helaas kan ik persoonlijk op je gegevens niets vinden :-(. 

Had je bij ons een abonnement met toestellening die nu sinds vrijdag is afbetaald? Na het voltooien van je afbetaling dienen wij het verzoek in bij BKR om de registratie te verwijderen. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren. Dus wellicht is het nog een kwestie van tijd, in dit geval. https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml?webSyncID=a3981c7b-5973-3...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic