hjgbijnen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waardeloos bereik / niet te verstaan

Met mijn S4 Mini heb ik HEEEL regelmatig het probleem dat ik niet te verstaan ben en er wordt me verteld dat ik "weg val". Volgens de medewerker in de Vodafone-winkel was de oplossing om geen gebruik meer te maken van het 4G netwerk. Op zich al een waardeloze oplossing natuurlijk maar ook nog 1 die gewoon niet werkt. Probleem blijft. Ik denk dewoon dat mijn telefoon niet goed is. Ik woon weliswaar in een grensgebied maar daar kan het niets mee te maken hebben; ik werk landelijk en heb overal hetzelfde probleem. Eerder verlengen is ook al geen oplossing; wil Vodafone niet aan meewerken. Stop ik de simkaart in een ander toestel dan is er geen probleem ...... Wie heeft ook eenzelfde probleem gehad ? Was daarbij Vodafone wel over te halen om tot een echte oplossing te komen ? Nu lijkt er vooralsnogh 1 oplossing: wachten tot mijn contract ( nog 8 maanden ) afloopt en overtappen.
1 Reactie 1
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
hjgbijnen schreef:

Stop ik de simkaart in een ander toestel dan is er geen probleem ...... Wie heeft ook eenzelfde probleem gehad ?
Hoi @hjgbijnen

Op zich heb je de helft gedaan, nu nog andere sim in jouw toestel. (Indien mogelijk testen)
Eigenlijk gaat 4G vooral om Internet met een hoge snelheid.
Zoals ik het zie is voor als je alleen zou bellen en smsen is 2G stabieler dan 3G.
Is de verbinding/dekking minder is de telefoon steeds zoekend naar een antenne met beter ontvangst.

Dus graag een kruistest uitvoeren, dat geeft nog meer duidelijkheid.
Jouw sim ander toestel, andere sim jouw toestel is vollediger.
Dan heb je nog meer duidelijkheid of het de sim is.

Groet,
Friesian.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic