BartsPlace

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Waardeloos 3G Tata Steel IJmuiden 1949

Sinds ongeveer 1 maand is de 3G helemaal waardeloos. Om 7 uur in de ochtend gaat het nog net maar even later is het niet eens meer mogelijk om een WhatsApp te versturen. Laat staan email of internet.
Waanneer wordt dit probleem nu eens opgelost ???
Overal opscheppen over 4 G maar normaal 3 G niet eens waar kunnen maken.
Op deze manier is dit mijn laatste Vodafone abonnement en dan ga ik er nog voor aan de slag om dit abonnement te laten ontbinden wegens wanprestatie.
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo BartsPlace,

Ik kan niets vreemds ontdekken op deze locatie. Ervaar je dit binnen of ook buiten? En zijn er meer gebruikers die er last van hebben?

Schakel eens handmatig naar 3G en/of 2G. Merk je dan verschil?
DerTricky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is net als op het strand bij wijk aan zee, heel slecht. Wat raar is want in 1998 stond ik op de pier te vissen en kreeg ik Vodafone uk op mijn telefoon te zien. Dus moet het mogelijk zijn om de verbinding over meerdere kilometers uit te zenden!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @DerTricky

Dat is al een lange tijd geleden! 😉 Lijkt me ook sterk dat je helemaal in Nederland het signaal van Vodafone UK kunt ontvangen. Zo ver reikt het signaal namelijk niet.

Kijk eens op de website op het dekkingskaartje hoe de dekking op jouw locatie hoort te zijn.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
@DerTrickywellicht van engelse boot/ferry. Die hebben namelijk regelmatig een mast die op zijn beurt verbonden is met een satelliet verbinding.

@Maartje , pas op...4G kan tot wel 100km rijken, zolang er niks tussen de mast en je toestel staat uiteraard. Vanaf die afstand gaat tevens de kromming van de aarde een rol spelen, van daar...

Maar goed, er was nog geen 4G in 1998... 😛
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Haha, dat is strikt genomen waar. Maar dan heb je het wel over über-optimale omstandigheden en ik weet niet of je in NL ook op zo'n vermogen mag stralen (zo goed zit ik er niet in). Then again, als je een antenne hebt die groot genoeg is kun je zelfs straling van tig miljoen lichtjaar verderop nog ontvangen 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic