21beer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar kan ik me aanmelden voor HBO go in de MyVodafone App?

Ik probeer via de MyVodafone App een vouchercode voor HBO Go op te vragen, maar als ik onder abonnement kijk en vervolgens onder blox of overige aankopen dan zie ik nergens de mogelijkheid om overige aanbiedingen te activeren.

Ik heb mijn abonnement verlengd van een niet Red abonnement naar een Red abonnement en kreeg ook een mailtje dat ik me aan kan melden voor HBO Go.

Verlenging is gedaan op 1 november.

Hoe kom ik nu aan een vouchercode?

Grtz
13 Reacties 13
Hempie43

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier: ik heb een nieuw abonnement afgesloten in oktober bij Vodafone Red. Is gisteren ingegaan (nummerbehoud). Maar ook ik kan nergens vinden waar ik me aan kan melden voor HBO GO.

Kan iemand me hiermee helpen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo 21beer & Hempie43,

Ik heb navraag gedaan hierover. Zodra ik meer weet kom ik erop terug ;).
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo beiden, helaas blijken de beschikbare gratis codes op te zijn. Vandaar dat het niet meer mogelijk is om je aan te melden op de app en je die optie ook niet meer op onze site vindt.
pretorian83

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas,

Wanneer kunnen we deze vouchers weer verwachten? We hebben nu minder de tijd om HBO GO te testen. Ik hoop dat deze z.s.m. weer beschikbaar worden gesteld.
maartenbeijen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb geen voucher ontvangen mijn abonnement ging op 25 oktober in, maar kan ook bij my Vodafone app geen vouchercode vinden.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo beiden, ik kan helaas geen goed nieuws geven: we hadden een beperkt aantal gratis codes die we mochten vergeven en voor zover ik weet komen er geen nieuwe beschikbaar.
poedy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat geldt ook voor mij 25 okt abo afgesloten ivm nummerbehoud gisteren geaktiveerd nu nog HBO go, hoe????
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
poedy schreef:
Dat geldt ook voor mij 25 okt abo afgesloten ivm nummerbehoud gisteren geaktiveerd nu nog HBO go, hoe????
Hi Poedy,

Zoals Bas al heeft aangegeven in zijn vorige bericht zijn er geen codes meer beschikbaar. Het is dus niet meer mogelijk voor nieuwe klanten om hiervan gebruik te maken.
Mar259

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mij begin november aangemeld voor een abonnement bij Vodafone met nummer behoud. De aanbieding werd toen nog met gratis 3 maanden HBO geadverteerd. Nu is eindelijk mijn abonnement ingegaan en lees ik hier dat het toen al duidelijk was dat de codes op waren. Dit is een slechte zaak, erg misleidend en vooral ook teleurstellend. Graag hoor ik hoe dit kan.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Mar259

Vanaf het begin heeft er al bij gestaan dat bij de actie op=op geldt. Dit was ook bij jouw bestelling het geval. Op dat moment waren de codes inderdaad al op en hierdoor konden we jou geen nieuwe code meer geven. Ik snap wel dat dit niet leuk is maar op=op heeft er wel duidelijk bij gestaan.
Jenaflow

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ahaaa na wat speurwerk deze berichten gevonden... de codes zijn dus op... dus mensen die vanaf 1 november klant zijn geworden hebben gewoon pech! Als de codes op zijn, dan moet dit natuurlijk als de bliksem doorgegeven worden en er niet mee door adverteren, want dan krijg je argwaan en onbegrip...

lekker dan hoor, ben van tmobile naar vodafone gegaan en zag de HBO aanbieding en dat heeft me toch wel over de streep getrokken. codes kunnen gewoon aangemaakt worden, alleen kost dat weer geld... maar tja wel door blijven adverteren heel goed vodafone...


Mar259

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op = Op ken ik. Maar als het op is dan dient er ook niet meer mee geadverteerd te worden dat is nu juist mijn punt! Dit had direct aangepast moeten worden en niet nog dagen als lokkertje vermeld moeten blijven staan. Heb inmiddels wel begrepen dat Vodafone inziet dat ze dit anders hadden moeten aanpakken en dat er compensatie aankomt. Klagen heeft dus wel degelijk zin.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic