j_ottum

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar is de waardering voor bestaande klanten gebleven???

Al jaren ben ik een tevreden Vodafone gebruiker, alsook mijn echtgenote. In februari 2013 is ons abbonnement zonder bericht van Vodafone verlopen. Op zich niets mis mee, ik blijf wel betalen. Echter wilde ik ons beide abbonnement verlengen met een, zoals Vodafone op MyVodafone aangeeft, een PERSOONLIJKE aanbieding voor U als bestaande bestaande klant. Echter wat schets het mijn verbazing dat dit niet meer wordt gedaan. Dit werd mij medegedeelt door de klantenservice op 12-03-2013 rond 14.20 uur. Er werd gezegt "We hanteren voor nieuwe klanten dezelfde acties als voor bestaande klanten" Erg jammer en teleurstellend voor ons, gewoon niet netjes. Er werd mij door de telefoniste ook doodleuk gezegt "Ja ik ben het er ook niet mee eens maar ja" Ik begrijp deze actie van Vodafone eigenlijk niet en ben hier dan ook erg teleurgesteld over. Stellen uw eigen klanten dan zo weinig voor U voor of is dit de manier waarop u laat zien hoe u, uw bestaande klanten waardeert en koestert. Helemaal niet dus, naar mijn bescheiden mening.
 
Ik was van plan ons beide abbonnement te verlengen maar denk daar nu toch iets heel anders over. Ik vroeg niets absurds maar had wel gehoopt op wat meer waardering als bestaande klant. Nu ga ik mij
toch orrienteren op een andere provider wat ik oprecht jammer vind. Ik ben altijd zeer tevreden geweest. Wellicht doet het u niets maar ik vond dat ik u dit toch moest laten weten. Nogmaals vind het heel erg jammer.
 
Iemand van de forumgebruikers dezelfde ervaring??
4 Reacties 4
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi j-ottum,

Welkom op ons Vodafone forum.

Het klopt inderdaad dat we de acties voor zowel bestaande klanten als nieuwe klanten gelijk willen trekken. Onze acties kunnen echter per verkoopkanaal. Heb je ook al contact opgenomen met onze telefonische verkoopafdeling: 0800-0560?
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Het maakt inderdaad niet uit of je een nieuwe of een "oude" klant bent.

De prijzen van de telefoons en de prijzen van de nieuwe abonnementen verschillen gigantisch.
En je trekt al helemaal de haren uit je hoofd als je naar vergelijkbare abonnementen van andere providers gaat kijken.

Mocht je meer meningen willen horen of het nieuwe vodafone RED bekijk dan eens het Vodafone RED topic.

Genoeg mensen die daar hun eerlijke mening laten horen.

En even tussen jou en mij die mening is niet altijd positief.
dolfiduck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is inderdaad erg droevig gesteld met de waardering van bestaande klanten. Allereerst wordt er al helemaal niet meer op mijn e-mail voor contact gereageerd. Dat is al een kwalijke zaak want er wordt beloofd dat er met 2 werkdagen bericht zou zijn. !!!
 
Ik heb ook gekeken of ik kon verlengen en wat schets mijn verbazing .....  Je kan beter nieuwe klant worden dan je bestaande abonnement te verlengen. Ik wilde de samsung s 4 met red abonnement. Als je hem nieuw afsluit inclusief registratiekosten van 30 euro dan ben je nog 40 euro goedkoper uit !!!
 
Nee lekker verlengen zo ... mijn vrienden hebben ook vodafone maar we gaan zeker ergens anders naar toe. Dat zijn gelijk 4 klanten minder. En we wilden allen 2 jaar verlengen .... Als je dus goed kijkt doien ze niets voor je !! Je wordt er alleen maar slechter van !!
Wjb222

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
idd dit is erg jammer van vodafone
ben al 8 jaar trouwe klant (waarvan 4 jaar 2abbo's gehad) dus klant genoeg lijkt mij?
maar nee ze konden niks voor ons regelen/betekenen in de winkel voor mij en 3 vrienden
 
dus ook hier
4x2jaarige abbo's weg
 
wij stappen nu alle 4 over naar tele 2 want tegen die aanbieding kan vodafone NOOIT op!
300bel/sms
1,5GB internet
€38!!!!! 24 maanden lang
en 25 euro bij betalen voor de iphone 5
 
ipv bij vodafone
red onbeperkt bellen en smsen (ik bel niet meer dan 200-300 per maand dus onzin)
1gb
€64!!!! per maand
niks aanbieding of tijdelijke korting nee 😞
 
tot ziens vodafone Gefrustreerde robot
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic