mariskavanbeusi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar is de door mij bestelde iPhone 6s?

Op 2 oktober 2015 heb ik de iPhone 6s besteld inclusief een red abonnement.
Vervolgens werd ik op 8 oktober gebeld door Dynalogic en werd er een bezorgafspraak ingepland voor 10 oktober. Helaas ontving ik op 10 oktober een e-mailbericht dat de levering niet doorging. Tijdens telefonisch contact met Dynalogic werd mij medegedeeld dat Vodafone het pakkertje niet aan Dynalogic zou hebben overgedragen. Zodra Dynalogic het pakketje zou hebben ontvangen, zou ik worden gebeld voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.

Op 12 oktober werd ik gebeld door Dynalogic voor het maken van een bezorgafspraak. Ik heb bij de betreffende medewerker geïnformeerd of het pakketje inmiddels wel door hen was ontvangen. Deze medewerker gaf aan dat ik daar vanuit kon gaan, anders zou ze mij niet bellen voor het inplannen van een bezorgafspraak. Er werd een afspraak ingepland voor de volgende dag, zijnde 13 oktober.
Op 13 oktober kreeg ik opnieuw een email dat de bezorging niet doorging. Opnieuw nam ik contact op met Dynalogic en werd mij medegedeeld dat het pakketje nog niet door Vodafone zou zijn uitgeleverd aan Dynalogic. De laatste bezorgafspraak had volgens deze medewerker niet ingepland mogen worden. Opnieuw werd mij medegedeeld dat ik af moest wachten tot ik opnieuw gebeld zou worden voor het inplannen van een nieuwe bezorgafspraak.

Vervolgens heb ik niets meer mogen vernemen. Ik ben zelf maar weer gaan bellen om te vragen wanneer ik het toestel kan verwachten. Ik heb inmiddels diverse keren gesproken met de klantenservice van Vodafone en met Dynalogic.
Vodafone geeft aan dat het pakketje wel aan Dynalogic is geleverd, maar Dynalogic heeft aan dat dit niet het geval is. Waar is het pakketje met de door mij bestelde telefoon? En waarom verneem ik niets van jullie?

Inmiddels heb ik de factuur ontvangen voor een product dat ik nog niet heb. Graag verneem ik van jullie waar het pakketje is en op welke termijn ik dit kan verwachten?

Alvast bedankt!
3 Reacties 3
mariskavanbeusi
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het betreft overigens een iPhone 6s 16GB Rosé Gold welke volgens het schema met indicaties van levering al geleverd zou moeten zijn..
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @mariskavanbeusi, ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je berichtje. Dit is echter een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou helaas niet helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic