Hallo!
Al jaren heb ik een abbonement bij Vodafone en ben hier altijd heel tevreden over. Op dit moment heb ik een abonnement met telfeoon via een actie waardoor ik 2 jaar lang maar de helft betaal. Omdat dit abonnement pas in juli afloopt heb ik me nog niet echt verdiept in een nieuwe telefoon of abonnement.
Vandaag werd ik gebeld door Vodafone (of eigenlijk werd ik al een week elke dag gebeld door een onbekend nummer, maar nooit in de gelegeheid op te nemen). Ik kreeg een mevrouw van Vodafone aan de telefoon met de vraag waarom ik mijn abonnement stop heb gezet? Nou dat heb ik dus niet. Maargoed, die aanbieding loopt tot juli, dus het zou daar wel mee te maken hebben dacht ze.
Of ik al wist wat voor abonnement ik hierna wilde? Nou nee, daar wil ik nog even rustig naar kijken, daar heb ik me nog niet echt in verdiept. Daar kon ze me wel bij helpen. PrimaA Vervolgens vuurt ze een hele vragenlijst op me af (met onder andere vragen waar ze het antwoord al op wist, maar de vragen of ik bijvoorbeeld meer of minder belminuten wilde dan mijn huidige abonnement kwamen niet aan de orde).
Uiteindelijk kwam ze uit bij een abonnement met een telefoon, of ik die telefoon kende. Nee, die kende ik niet. Na een korte uitleg zegt ze: Ja?
Ja wat?
Zal ik het voor u in orde maken?
Uuh nee!?
Ik nogmaals duidelijk uitgelegd dat ik zelf nog even rustig wilde kijken naar wat voor abonnement en telefoon ik hierna wilde en hier niet zomaar op in ging.
Toen vroeg ze of ze terug mocht bellen. Of zaterdag uit kwam? Ik bleef nog heel meewerkend, misschien liep het gesprek dan heel anders en was het dan wel nuttig, en zei dat het dan alleen 's ochtends kon. Hoelaat? Maakt me niet uit, 's ochtends. 3 uur?
Toen was ik er helemaal klaar mee en heb gezegd dat ze me niet meer hoefde te bellen en dat ik niet geintereseerd was en heb opgehangen.
Ik heb uiteindelijk 6 minuten met deze mevrouw aan de telefoon gehangen en had daarna een groot vraagteken boven mijn hoofd. Voornamelijk of dit telefoontje wel echt van Vodafone was, want ik ben dit totaal niet van Vodafone gewend. Het was zo'n wazig gesprek en het was ook totaal niet duidelijk wat voor abonnement ik daar nou had moeten afsluiten.
Ik heb er smakelijk om gelachen achteraf, ik hoop niet dat dit telefoontje echt van Vodafone afkomstig was (ze had wel de gegevens over mijn huidige abonnement).en serieus bedoeld was. Dit telefoontje deed me namelijk heel erg denken aan de manier waarop o.a. Pretium te werk gaat.
Groetjes, Marion