sannechantal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterij laadt niet meer op, maar valt niet onder de garantie?

Hallo,
 
Ik heb een contract afgesloten op 26-7-2012 inclusief verzekering voor een Samsung Galaxy S3. Nu laadt de batterij  niet meer op dus terug naar de winkel. Daar kregen we te horen dat de accu er niet onder valt en deze maar via internet besteld moet worden. Klopt dit? Lijkt mij dat dit ook onder de garantie hoort te vallen. Het liefst zou ik willen dat er gewoon een nieuwe batterij opgestuurd wordt. (Bij Telfort kan dit) Gaat volgens mij sneller dan het toestel in te leveren en weken te wachten. ( heb trouwens wel een service voor een vervangend toestel)
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey sannechantal, welkom op het forum!

Wat betreft de garantie is de accu van een telefoon een accessoire. Accessoires zijn eigenlijk alle losse onderdelen die in het pakket zitten (accu, lader, oortjes, etc) en op accessoires zit 6 maanden garantie.
Daar zit je helaas net buiten en accessoires vallen ook niet onder de verzekering.

Wat je wel kunt doen is even contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Ik weet niet of er nog een andere mogelijkheid is om een batterij op te laten sturen, maar als die er is is dat de plek om het te vragen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic