Chabroersma

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Vragen over 4G en BloX

Hett ziet er als volgt uit, ben nu weer beetje aanspreekbaar ik heb blijkbaar heel veel buiten me 6 GB( heb red + 1GB extra 7GB dus geen idee waar die 1GB is) 4g geinternet ( geen probleem mijn schuld ) , Heb nu een blox besteld extra 3GB en 6 maanden gratis napster en extra 1 GB met ook 6 maanden Napster.

Mijn verbruik gaat eerst van die 3GB af, dus die 1GB 15 euro kan nutteloze onzin aankoop zijn?!

Kan ik die 1GB 15 euro EERST laten opmaken of laten terug draaien? Help...

Waar is mijn napster?!

Mijn overige kosten, waarom kan ik nu al niet zien waar dat aan is opgegaan..

Kan in verkeerde topic zijn nou aub help me, ik ben bijna 2 weken wakker geweest, bij t mobile is alles zo overzichtelijk ik snap niks van de vodafone site!

EDIT, Echter mijn 4G doet het nu nog niet?!!! En wel gaat wel data vanaf WAT IS DIT word ik weer gek?!

Edit 2.. beetje bij beetje kom ik weer bij zinnen, ik wil gewoon iemand die even met me kan kijken hoe ik er nu voor sta en met me bloxen van 4g etc. dankjewel.

Edit Moderator: Topictitel aangepast en verplaatst naar juiste board
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
- napster: ga naar de volgende website: http://offers.vodafone.com/nl
Log hierin met je nummer en vervolgens krijg je een sms met een code. Deze vul je hier op deze website in en kun je napster activeren. Lukt het niet dien je contact op te nemen met de klantenservice hierover. Zij dienen een case aan te maken

Bloxen 1gb en 3gb: Als de bloxen zijn aangezet kun je ze wel nog uitzetten echter de kosten ben je kwijt. Je kunt niet eerst zeggen van eerst de 1gb en dan de 3gb of visa versa. Dit gaat gewoon op volgorde van aansluiten.

4G: Ik raad je aan om eens je settings te controleren, natuurlijk is dit toestel afhankelijk en verwijs ikl je daarom door naar http://handleidingen.vodafone.nl
Hier kun je het toestel selecteren wat je hebt en vervolgens op internet instellingen klikken en dan de stappen te doorlopen.

Zorg er tevens voor dat bij netwerkmodus 4g / lte staat of bij een iphoen gesprekken op 4g.
Werkt het dan nog nie kun je kijken hoe de dekkking is en of er eventueel een storing is of werkzaamheden. https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml#werkzaamheden-tab
Werkt het dan nog niet kun je contact op nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er eventueel een blokkade etc op staat.
Je zou ook nog eventueel een kruistest kunnen doen. Hiervoor gaat jou simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Ligt het aan de simkaark dan kun je een simwissel uitvoeren. Beide stappen kun je in een vodafone winkel uitvoeren. Mijn collega's helpen je er graag verder.

Vanuit hier kunnen we je niet verder helpen omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen en hier geen privacy gegevens worden gedeeld. Zie www.vodafone.nl/support/contact
Anonymous
Niet van toepassing
via de app of website kun je tevens de blox beperkt internet erop zetten zodat er geen kosten buiten de bundel worden gemaakt.
Chabroersma
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Ik weet wat er gebeurd is en WAAROM me 4g bundel op is, ik heb alleen de vraag ik heb een extra 4g bundel 20 eu maand met 6 maanden napster ( Waar is me login daarvoor? ) gekocht, en daabij een bundel voor 1 maand 1 GB en die heb ik niet nodig maar wel 15 eu betaald..
Chabroersma
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
INu me medicatie en al goed aanslaat begin ik het wat meer te snappen.

Die napster heb ik echter NOOIT gekregen. Bel morgen wel 1201. bedankt steven.

De anti virus van Vodafone, te vergelijken met AVG pro enz? of..
Anonymous
Niet van toepassing
Antivirus van Vodafone? Welke app bedoel je daarmee
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Chabroersma wrote:
En wel gaat wel data vanaf WAT IS DIT word ik weer gek?!

Dude serieus. (2e keer in verkeerd forumdeel)
Edit je postings. (gelukkig kan je hier gewoon je postings blijven editen, dus maak er gebruik van).
Je post veel te prive gerelateerde dingen, en daar hebben andere forumleden helemaal niks aan. En het kan ook tegen je werken in een toekomst. (b.v. toekomstige werkgever die dit ziet)

Overigens is Napster tegenwoordig een stream dienst (vroeger was het p2p, leve de vrijheid, toen het nog origineel was i.p.v. commercieel).
Zoiets ga je toch niet op een mobiele verbinding doen zonder datagebruik in de gaten te houden als je datalimiet hebt?
Je kan bij smartphone instellingen bij databeheer gewoon zien wat er per applicatie aan bandbreedte gebruikt wordt. En kan je op de smartphone zelf ook een limiet instellen, dat deze daar niet overheen gaat en b.v. alleen verder gaat d.m.v. wifi.

Denk dat het voor jou beter is om niet zoveel online te zijn. Al dat multitasken verwaarloosd de kwaliteit van hetgeen je doet (is in onderzoek aangetoond). Ga eens een ding op z'n tijd doen. Lekker offline bij echte mensen / dingen. Focussen op een ding.
En de tip: gebruik vaste lijn voor veelvuldig downloaden, en zet de muziekbestanden over van computer naar smartphone. Die streamdiensten is geldklopperij omdat je niet alleen betaald voor de muzieknummers, maar ook voor de bandbreedte. Vreemdgenoeg is via de legale weg de geluidskwaliteit ook bagger, en via illegale weg (met uitzondering van Creative commons gelicenseerde artiesten) een kwaliteit die gebruik maakt van hedendaagse mogelijkheden (b.v. flac 24bit)
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic