Hoi
fatihh Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Mooie vragen en ik kan je daar zeker mee helpen.
Als ik mijn aflopende Vodafone contract niet opzeg en ook niet verleng, wat gebeurt er dan?Dan ga je gewoon stilzwijgend verder tot je een keertje je abonnement stopt (met 1 maand opzegtermijn). Het ligt er een beetje aan wat voor een contract je hebt maar normaal loopt het bedrag ook gewoon door. Misschien dat er kortingen komen te vervallen, maar dat kan je navragen bij de
klantenservice van Vodafone. Maar over het algemeen loopt je contract gewoon door als die nu ook loopt.
Daarnaast vraag ik me ook af wat er gebeurt met mijn telefoon nummer als mijn contract daadwerkelijk stoptAls je je abonnement stopt en je neemt je nummer niet mee naar een nieuwe provider of je zet hem over op een prepaid kaartje, dan komt deze te vervallen. Dus zodra jij zegt ik stop mijn abonnement en je doet verder niets, dan vervalt je nummer en kan je hier ook geen aanspraak meer op maken. Na een bepaalde periode gaat deze weer naar iemand anders.
Je hebt dus geen bedenktijd of je je nummer wilt behouden! Maar je kan altijd je nummer overzetten naar een nieuwe provider (zeg dat je abonnement bij Vodafone NIET op maar laat je nieuwe provider de overgang regelen (nummerbehoud)). En als je nog niet weet waar je heen wilt dan kan je je nummer ook over laten zetten naar een prepaid kaartje. Voor meer info hierover kan je lezen op
deze pagina.
Voor overige vragen, waarvoor er in je contract gekeken moet worden, kan je het beste contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten. Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter.
Dit is een Community voor klanten onder elkaar en om elkaar adviezen te geven. Vandaar dat wij als klanten ook niet in het systeem kunnen kijken en je daarmee kunnen helpen. Daarvoor moet je echt bij Vodafone zijn. De Community is ook wel van Vodafone maar dit is dus een klanten helpen klanten Community.