Natas vd putten wrote:
Ik heb gisteravond met de klantenservice gebeld en zei zeiden dat ik hier op het forum een bericht moest plaatsen hierover,jeetje zeg vind dit zo jammer,al jaaaaaren klant bij vodafone maar dit vind ik echt een tegenvaller zeg
Vreemd hoor, zoiets zou toch de klantenservice moeten weten. Gelukkig pakt Steven het voor je op en heeft die je vraag doorgespeeld. Snap dat je het vind tegenvallen maar waar mensen werken kunnen ook fouten gemaakt worden en dit alles heeft natuurlijk niets met de service en diensten te maken van Vodafone. Het is een prijsvraag en waarschijnlijk loopt er iets door elkaar heen.
Om even aan te geven, ik heb begin december ook iets gewonnen bij een bedrijf en het pakje is nog niet binnen en Post.NL zegt dat het er niet is en de verzender zegt dat het bij de post sorteercentrum ligt. Ja, wie o wie is nu schuldig?? Wil alleen maar aangeven dat het misschien ook nog wel eens niet aan Vodafone hoeft te liggen.
Hoe dan ook, Steven heeft het opgepakt en zal je er zeker over berichten en dan fiets je straks 2019 in (tenminste, dat hoop ik natuurlijk) :wink:. Fijne Feestdagen gewenst!