Leroy6290

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vraagje over Vodafone Altijd 4GB

Ik wilde bij Vodafone F&F een abonnement afsluiten, maar ik heb 1 belangrijke vraag:
Geldt die 4GB data alleen gedurende de loop van het abonnement (dus 1 of 2 jaar) of kan ik na de contractduur ook nog beschikken over 4GB data? (Zoals de 10Gb die geldt tot 2031).

Bij voorbaat dank 🙂
5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Leroy6290 schreef:
Ik wilde bij Vodafone F&F een abonnement afsluiten, maar ik heb 1 belangrijke vraag:
Geldt die 4GB data alleen gedurende de loop van het abonnement (dus 1 of 2 jaar) of kan ik na de contractduur ook nog beschikken over 4GB data? (Zoals de 10Gb die geldt tot 2031).

Bij voorbaat dank 🙂
Hoi Leroy, welkom op het Vodafone forum. Ik ben het aan het nakijken voor je. Kun je me aangeven waar je deze 4 GB actie ziet staan.
Leroy6290
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik bij Friend and Family bijvoorbeeld de One X aanklik dan staat er bij de abonnementen:
Altijd: 4 GB, max. 14,4 Mbps, praktisch 2 - 4 Mbps

Maar als ik dan hier kijk: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/abonnementen_met_toestel/bel_sms_web/
Staat er dat het eigenlijk een abonnement is met 1 GB data, maar dat er nu extra 3 GB bij zit. 
En ik hoop dus dat die 3 GB extra ook doorloopt na de contractperiode.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Leroy6290 schreef:
Als ik bij Friend and Family bijvoorbeeld de One X aanklik dan staat er bij de abonnementen:
Altijd: 4 GB, max. 14,4 Mbps, praktisch 2 - 4 Mbps

Maar als ik dan hier kijk: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/abonnementen_met_toestel/bel_sms_web/
Staat er dat het eigenlijk een abonnement is met 1 GB data, maar dat er nu extra 3 GB bij zit.
En ik hoop dus dat die 3 GB extra ook doorloopt na de contractperiode.

Heey Leroy, ik heb het voor je nagekeken. Het is zo dat deze loopt tot je het abonnement wijzigt of verlengt.
Popmart1970

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had ook een vraag over deze actie ivm twee nieuw aan te schaffen abo's!!!

De vorige actie met 10GB data had een begin EN EIND datum waarbinnen er besteld moest worden!!!

Bij deze actie kan ik hier helemaal NIETS over vinden....!!! Vreemd dat men nu ook geen einddatum genoemd heeft!!

Bij twittervraag aan webcare krijg ik als antwoord dat ze geen einddatum hebben,en dat de actie zo gewijzigd kan worden!!

Lijkt mij dat er vast wel een bepaalde termijn is waarbinnen het besluit genomen wordt tot eindigen van zo'n actie! Bijv. dat men wel weet dat als er nu nog geen "memo of iets dergelijks rond is gegaan,dat het dan nog minstens een maandje blijft lopen ofzo!!!

Ik zit nog ff vast aan ander abo,en wacht op een telefoon die moeilijk leverbaar is....en heb geen zin om vanaf NU een paar maanden dubbel te betalen om maar van deze actie te profiteren, en er een over een tijdje achter te komen dat die actie op DAT moment alsnog geldig is!!!

Iemand die enig licht kan laten schijnen op mijn "dilemma"!!??  THNX!!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Popmart1970,

Welkom op ons forum 🙂 Leuk dat je een bericht hebt gepost!
Ik ben het voor je gaan navragen. Zoals het er nu uitziet loopt de actie tot 3 maart 2013. Het is uiteraard wel mogelijk dat besloten wordt om de actie aan te passen of te verlengen.

Je geeft aan dat je nog een tijdje aan een ander abonnement vastzit. Mag ik vragen wat je specifiek bedoelt met "een tijdje"? Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen dubbele lasten wilt iedere maand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic