freekter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag over simkaart

Beste Vodafone,
Ik heb op dit moment een abbo bij jullie, met als toestel een HTC Desire HD. Ik ga binnenkort een HTC One X kopen, gewoon een los toestel, en wil mijn huidige abbo bij dat nieuwe toestel gebruiken. Echter heb ik bij een HTC One X een micro sim kaart nodig, terwijl je bij de Desire HD een normale nodig had. Daarom mijn vraag: Waar kan ik een micro sim kaartje aanvragen?
En is het dan mogelijk mijn huidige abbo bij mijn nieuwe toestel te gebruiken?

mvg
Freek
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Steef86 schreef:
Goeiemorgen!

Microsimkaartje kun je gewoon in de winkel krijgen. Daar ruilen ze je gratis je huidige simkaart om voor een microsimkaart.
En of je je abo in je nieuwe toestel kunt gebruiken, lijkt me wel. Je hebt nu ook een toestel met internet e.d. toch?

Belangrijke aanvulling om niet tevergeefs in de Vodafone winkel te staan:

De nieuwe SIM-kaart wordt enkel verstrekt aan de abonnementshouder op vertoon van een identiteitsbewijs.
Zo moet het helemaal in orde komen.

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Goeiemorgen!

Microsimkaartje kun je gewoon in de winkel krijgen. Daar ruilen ze je gratis je huidige simkaart om voor een microsimkaart.
En of je je abo in je nieuwe toestel kunt gebruiken, lijkt me wel. Je hebt nu ook een toestel met internet e.d. toch?

Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Steef86 schreef:
Goeiemorgen!

Belangrijke aanvulling om niet tevergeefs in de Vodafone winkel te staan:

De nieuwe SIM-kaart wordt enkel verstrekt aan de abonnementshouder op vertoon van een identiteitsbewijs.
Zo moet het helemaal in orde komen.

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic