Hallo
@MarileenG Tot en met Zondag 9 November 2014 kun je gebruik maken van je oude SIM-kaart (in je oude smartphone).
En tot en met zondag 9 November 2014 is je nieuwe Vodafone nano-sim-kaart nog niet aktief.
Vanaf Maandag 10 November (in de loop van de dag) krijgt jouw oude sim-kaart geen signaal meer. En enkele minuten later wordt je Vodafone nano-sim-kaart aktief. En kun je gebruik maken van je abonnement bij Vodafone.
Nu nummer-overzetting is ingepland voor Maandag 10 November 2014 valt daar niets meer aan te veranderen.
Let op: de nummer-overzetting kan de gehele dag plaats vinden. Dus ook in de avond-uren.
Heb je op dinsdag 11 November 2014 nog steeds geen Netwerk-signaal op je Vodafone nano-sim-kaart.
Bel dan met een geleende smartphone naar de Vodafone telefonische klantenservice. Telefoonnummer: 0900-0940
Veel plezier toegewenst met je nieuwe Vodafone abonnement. En met je nieuwe smartphone.
Succes!
Netwerker