Nickjuh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag new phone every year

Ik heb even een vraag.

Ik wilde 21-11-2015 gebruik maken van mijn new phone every year.

Einddatum contract is 21-11-2016 nu kon ik op de bewuste datum niets ivm de migratie
van de systemen. jammer maar helaas. Nu ben ik Maandag 23-11-2015 nogmaals geweest.

Toen is mij gezegd dat ik pas 27-11-2015 gebruik kon maken i.v.m. dat dit de verwerkingsdatum zou zijn.

Voor mijn gevoel klopt dit niet. tevens heeft een medewerker van dezelfde vodafone winkel 2 maanden geleden
aangegeven dat ik op de 21e mijn abbonement zou kunnen wijzigen ( nadat hij in het systeem gekeken had).

Graag verneem ik of de medewerker die mij afgelopen maandag geholpen heeft gelijk had.

Heb er een beetje een raar gevoel bij ook omdat het in my vodafone helemaal niet inzichtelijk is wanneer je gebruik zou kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Nick

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice kan met je mee kijken wanneer het abonnement ingaat etc.
Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen ivm jullie privacy hier.
Nickjuh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Bedankt voor je snelle reply.

Dat snap ik alleen het principe van npey is toch dat je een jaar voor contractvervaldatum
je contract open mag breken. en niet de verwerkingsdatum.

als deze datum leidend zou zijn. zou mijn einddatum immers zelfde dag en maand maar een jaar later moeten zijn 🙂 ik zal wel even contact met de klantenservice opnemen.

Gr. Nick

Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic