carlos18

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag: is 3GB voldoende zonder WiFi?

Hallo binnekort ga ik de LG L5 optimus kopen maar op mijn werk hebben ze geen wifi zone ofzo hoe hoe het mag heten,

en ik zat te kijken een 10 gb internet 10 euro per maand Moderator raad u dat me aan of iets anders ?

Gr./
7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey Carlos, goede vraag. Het hangt er een beetje vanaf wat je allemaal wilt gaan doen. Als je alleen whatsapjes stuurt is het veel te veel, als je de hele dag video wilt streamen is het een ander verhaal.

Kun je een idee geven van wat je zoal op een dag wilt gaan doen? Dan kunnen we daar misschien een aantal MB's bij bedenken en zien of 3GB voldoende is.
(PS. ik heb de titel van je topic iets duidelijker gemaakt, misschien hebben andere mensen met dezelfde vraag straks iets aan dit topic, of extra tips natuurlijk)
carlos18
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bas, ik wil gewoon whatsapp alleen voor elke dag, 🙂
MitchP

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Carlos18,

In dat geval kun je wel aardig wat WhatsAppen met 3GB per maand 😉
Zie onderstaande tabel met ongeveer het verbruik per telefoondienst:



Whatappen is nog minder verbruik dan een e-mail verzenden/ontvangen aangezien het om kortere berichtjes gaat.
Hopelijk kun je hierdoor je keuze maken!

carlos18
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dus als ik later deze maand de LG L5 los koop kan ik die abbonement van 9,95 per maand voor 3 GB gewoon doen?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik weet niet precies welke aanbieding je dan bedoelt, maar 3GB is zat (veel te veel) als je alleen wilt WhatsAppen 🙂
Wel leuk natuurlijk, want dan kun je veel meer doen dan alleen WhatsAppen. Dus zeker, 3GB is prima.
carlos18
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Internet Basis 200 MB
Écht supersnel mobiel internet bij je abonnement tot maximaal 3,6 Mbps (afhankelijk van je toestel) voor slechts € 9,50 per maand voor 200 MB. maar die kan alleen bij een bel+sms abonement :@  via de site en dan het knopje internet kunt u kijken dan welke het beste bij me past ?

 
 
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi carlos18,

De 3GB bundel krijg je op dit moment alleen bij onze "Altijd" abonnementen. Jij hebt het over een Internet BloX voor abonnementen waarbij geen internetbundel zit. Als je kiest voor een Bel+Sms+Web abonnement, dan hoef je geen BloX meer te activeren. Er zit namelijk al een internetbundel verwerkt in het abonnement. Kijk hier voor een overzicht van onze Bel+Sms+Web abonnementen: http://voda.fo/ne/8l6cu
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic