Bryan

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Prepaid] Wanneer krijg je je 5,- beltegoed?

Ja, ik zit hier al best lang met het probleem dat ik maar 5 in plaats van 10 heb. Ik heb vanalles geprobeerd en het lukt me niet echt. Ik wil die 5 euro heel erg graag.

Mod Edit: Verplaatst naar Vodafone Red Room.
12 Reacties 12
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Bryan schreef:
Ja, ik zit hier al best lang met het probleem dat ik maar 5 in plaats van 10 heb. Ik heb vanalles geprobeerd en het lukt me niet echt. Ik wil die 5 euro heel erg graag.
Hallo Bryan,
 
jammer dat het je nog niet gelukt is.
 
In principe is het heel eenvoudig:
- Activeer je nummer op het netwerk (1x 1200 bellen en ophangen)
- Registreer je bij MyVodafone
- Doe eenmalig een opwaardering
 
Daarna ontvang je de bonus, zoals ook in de voorwaarden vermeld staat.
 
Als je alles zoals hierboven staat al gedaan hebt en toch je bonus niet hebt gekregen, meld je dan nog even, zodat we voor je kunnen kijken wat er mis loopt.
 
Succes.
Bryan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is vrij stom, want waarom moet je nóg meer geld uitgeven voor 5 euro? 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Bryan schreef:
Dat is vrij stom, want waarom moet je nóg meer geld uitgeven voor 5 euro? 
Tja, dat is jouw mening waar je goed recht op hebt.
 
Ik zou de vraag met een wedervraag willen beantwoorden: Hoeveel bedrijven ken jij die 100% gratis zaken weggeven? Dus zonder aankoop van een actieartikel, zonder dat je gegevens hoeft te geven voor marketingcampagnes, zonder dat jij iets hoeft te doen?
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hoi Martin en anderen,
O.a. Vodafone bij Prepaid Sim Only.
Prepaid 2 Euro Simkaart
 
Martin schreef:
Ik zou de vraag met een wedervraag willen beantwoorden: Hoeveel bedrijven ken jij die 100% gratis zaken weggeven? Dus zonder aankoop van een actieartikel, zonder dat je gegevens hoeft te geven voor marketingcampagnes, zonder dat jij iets hoeft te doen?


Bryan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat vind ik nog steeds oneerlijk. Geef gewoon die 10 euro zoals er op vermeldt staat. Registratie heb ik geen problemen mee hoor, dat is snel gebeurd maar ja. 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Zoals ik in mijn vorige reactie ook al aangaf: het is jouw goed recht om je eigen menig er op na te houden en het "stom" en "oneerlijk" te vinden.
 
Het is echter gewoon de manier waarop het werkt, de voorwaarden die er gelden. Die zitten ook nog bijgelsoten in de verpakking van je Prepaid SIM, en zelfs op de verpakking daarvan staat ook nog:
 
Kijk voor meer informatie en de voorwaarden voor het gratis prepaid-tegoed op vodafone.nl/prepaid
 
Ik kan natuurlijk niet voor al mijn collega's door het hele land spreken, maar bij iedereen die een Prepaid-SIM bij mij koopt meldt ik het ook altijd: Er zit 5 euro al op de SIM, de andere 5 euro krijgt u na registratie en een eerste opwaardering. 
 
Lijkt mij niets oneerlijks of stoms aan eerlijkgezegd. De spelregels staan bij de SIM zelf, ze worden dor winkelpersoneel gegeven, ze staan op de site, veel meer kunnen we er volgens mij niet aan doen.
Anissa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Precies zelfde probleem heb al gebeld naar 1200 heb opgewaardeerd geregisteerd en nog geen €5euro erbij gekregen.
Zou het wel graag nog willen ontvangen. Wat moet ik doen?
 
Groeten,
 
vodafone klant
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi,

Dit gebeurt helaas vaker. Het lijkt er een beetje op dat het systeem van Vodafone meer van slag is dan dat het wel werkt 😞

Ik zou anders via Twitter of Facebook contact met ze opnemen. Dat gaat sneller dan bellen heb ik gemerkt.
Bryan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In ieder geval. Ik heb nu opgewaardeerd sinds gister, en ik heb ook nog niets gekregen. Ik zal wel eens kijken op Facebook.
clock

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik ben Emre Cetinkol en ik heb laatst een vodafone prepaid simkaart gekocht, en er werd me vermeld van de vodafone winkel dat er 5 euro op zit en als ik regristreer dat ik dan 5 euro weer erbij krijg. 10 euro beltegoed gratis is mooi mee genomen toch? Dus ik ging naar de site en klikte op regristratie bonus en heb de spelregels gelezen. Ik heb elke regel gevolgt en al mijn gegevens in getypt. Vervolgends kreeg ik een mail dat ik moet opwaarderen om mijn bonus te ontvangen. Dus ik heb ook nog is opgewaardeerd maar in 7 dagen NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN. Ik heb op de site nog gezocht in hoeveel tijd ik het hoor te ontvangen en er stond binnen 24 uur en op de forum 72 uur. Ik heb ook nog gelezen als ik dit niet kreeg dat ik dan een e-mail moest stuuren naar de klanten service. Ik kreeg indien gelijk een bericht terug en er stond : u krijgt reactie binnen 2 werk dagen. Dus ik heb nu al 3 dagen zitten wachten en  NOGSTEEDS geen reactie terug gekregen. Dus ik vroeg me af of dit nog lang gaat duuren... want mijn geduld raakt best wel op omdat ik al best lang zit te wachten dan het normaal had moetten zijn. ik hoor spoedig mogelijk reactie a.u.b. Ik kan alles bewijzen dat ik elke regel heb gevolgt en dat ik zo lang zit te wachten.
 
mvg, Emre Cetinkol.
naomi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier exact hetzelfde , geen 5 euro extra ,dus maar opgewardeerd en nog steeds geen 5 euro extra dus dit neigt gewoon naar een zoveelste lokker van vodafone ik ben echt pissed aan het worden op deze organisatie veel te veel macht en veel te weinig voor de klanten !!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey naomi, ik snap dat je de €5,- wilt en die krijg je natuurlijk ook gewoon. Stel de vraag even (rustig ;)) via één van onze klantenservice kanalen, bv via de telefoon of facebook/twitter. Als wij zien dat je geregistreerd bent en dat je hebt opgewaardeerd, maar dat het systeem niet automatisch de €5,- geplaatst heeft doen we dat handmatig.

Daar hoef je niet zo pissed voor te worden hoor, dat spreekt voor zich en is zo geregeld 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic