wendystam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voortijdig overstappen

Beste Vodafone,
Helaas heb ik met vodafone geen internetbereik buiten NL, in Europa. Ik heb hier diverse keren over gebeld, maar het kan niet worden opgelost. Ik wil dus graag overstappen naar een andere provider. Mijn abonnement loopt pas 23 november af.
Ik vroeg mij af wat de afkoopsom is als ik eerder overstap. Je moet dat verzoek invullen op het opzegformulier, maar ik wil eerst weten hoe hoog het is voor ik het doorzet.
Mijn klantnummer is: *klantnummer verwijderd . Gr Wendy

* moderator klantnummer verwijderd ivm privacy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi wendystam
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg jammer om te horen dat je Vodafone wilt verlaten maar begrijpelijk als je zegt dat je veel last hebt van ontvangst in het buitenland, zeker als je daar veel moet zijn. Voor administratieve vragen en/of vragen die met je privacy te maken hebben moet je echt even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (moderator: telefoonnummer aangepast) bel 0800-0094 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur). Het bedrag van de afkoop kun je zelf al redelijk inschatten. Bereken hiervoor je maandelijkse abonnementskosten en alle toevoegingen zonder korting tot het einde van je contract.

Eventueel kan je ook via website of via 1201 /0800-0094/ 0800-0001 optie opzeggen.

*moderator: mogelijkheid om op te zeggen aangepast

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi wendystam
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg jammer om te horen dat je Vodafone wilt verlaten maar begrijpelijk als je zegt dat je veel last hebt van ontvangst in het buitenland, zeker als je daar veel moet zijn. Voor administratieve vragen en/of vragen die met je privacy te maken hebben moet je echt even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (moderator: telefoonnummer aangepast) bel 0800-0094 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur). Het bedrag van de afkoop kun je zelf al redelijk inschatten. Bereken hiervoor je maandelijkse abonnementskosten en alle toevoegingen zonder korting tot het einde van je contract.

Eventueel kan je ook via website of via 1201 /0800-0094/ 0800-0001 optie opzeggen.

*moderator: mogelijkheid om op te zeggen aangepast
wendystam
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Duidelijk, dank je wel!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht je het nummer mee willen nemen naar een andere provider. Dan kun je nummerbehoud bij de provider waarheen je gaat. ZIj regelen dan het stopzetten van je abonnement bij ons.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic