Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

One X problemen Alleen-lezen Onopgelost

Zoals de titel al aangeeft, heb ik problemen met mijn (geroote) One X.Zo heb ik de bekende gele vlek rechtsbovenin, en heb ik ook problemen met WiFi. Ook werken de touch buttons onderaan pas nadat ik ...

Kontsnor door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing Groningen Alleen-lezen Opgelost

klopt het dat er een netwerk storing is in Groningen (postcode 9747)?

elsa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G in mijn Gebied? HELP! Alleen-lezen Onopgelost

Hey,Ik krijg over paar dagen een iPhone 5 (Red Bussines Super)maar ik woon in Oostzaan (vlakbij Amsterdam) maar kan ik dan gebruik maken van 4G ?Ik heb gehoord dat je niet overal 4G kan gebruiken, alv...

Davey07 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pre-orderen Samsung S4 Alleen-lezen Onopgelost

Goed nieuws  Vanaf vandaag kunnen ook onze bestaande klanten de Samsung S4 pre-orderen. De Samsung S4 komt eraan! Velen van jullie hebben op dit moment gewacht en nu heeft Samsung het toestel ook off...

LindaM door Gedreven Liefhebber
  • 320 Topics
  • 50 Oplossingen
  • 10 Likes

alarm instellen op galaxy s3 mini lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Heb vandaag mijn telefoon ontvangen, helemaal blij.Maar nu ben ik hem helemaal gebruiks klaar aan het maken en als ik op alarm instellen druk dan gaat de optie uit.Met andere woorden ik kan geen alarm...

rekon door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengd maar geen nieuws over het bestelde toestel? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Afgelopen donderdag ( 2 mei 2013 ) heb ik via de site mijn abonnement verlengd. Het gaat om een Vodafone RED abonnement incl. Samsung galaxy S4 van 44,- per maand en nog bijbetalen voor het toe...

kevinn-n door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Traag internet na verlenging HTC one X Alleen-lezen Onopgelost

Begin januari mijn abbo verlengt bel + sms + 4gb internet, ik ervaar vanaf dat moment last van een trage internetverbinding (vaak geen 3g). Apps geven heel vaak de melding geen internetverbinding.Verd...

Snoekie83 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodavone red Alleen-lezen Onopgelost

Het is allemaal leuk bedacht maar voor mij veel ste duur voor wat het bied en wat je er voor krijgt!!!!' als ik kijk naar mijn bel en internet gedrag is het voor mij als je er een leuke iphone of sams...

Whatsapp crasht na invoegen oude gesprekken. Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit met een probleem: ik heb sinds deze week maandag een iPhone 4S 16GB, en wil hier graag mee whatsappen. Hiervoor maakte ik gebruik van whatsapp op mijn iPod Touch 4G 8GB (3x raden hoe dat kan......

MrIPhod4S door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet gebeld worden of bellen. hoe kan dit is er een storing?

Geen telefoon en internet Alleen-lezen Onopgelost

In de UK, iemand enig idee hoe dat kan?

Sandra26 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim kaart Alleen-lezen Onopgelost

Mijn usim kaart word niet herkend, werkt niet.?

Carl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren heb ik geen bereik voor bellen, sms'en en 2g op mijn Samsung S2. Wifi werkt wel. In de statusbalk staat een verbodsbord en ik krijg de melding 'geen service'. Wat kan ik hieraan doen? (...

Sandy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mb vliegen weg, 3G staat uit Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kunnen de Mb wegvliegen terwijl 3G uit staat? Dataroaming staat ook uit. Hellup! iPhone

Marianneb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnementen Informatie Alleen-lezen Opgelost

Het was weer erg ingewikkeld om duidelijke, eenduidige informatie te krijgen over een sim-only abonnement.Ik belde klantenservice om voor iemand die een eenvoudig abonnement wilde informatie te vragen...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Familyabonnement op SO/Toestelabbonnement/Tablet Alleen-lezen Onopgelost

Beste concullega's, Ik ben zeer tevreden met jullie product/dienst, alleen vroeg ik me af of jullie ook familyabonnementen gaan introduceren , met daarin €10,- korting (life-time) voor 5 personen op h...

BN'ers bij Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Jullie hebben reclames met Winston Gerschtanowitz in de hoofdrol, maar heeft hij nou zelf eigenlijk ook Vodafone?  En welke BN'ers maken nog meer gebruik van Vodafone? 

Google play op Vodafone smart 2 Alleen-lezen Onopgelost

Op een of andere manier is de Google play store van mijn telefoon. Als ik nu op de snelkoppeling duw, komt er te staan 'niet geïnstalleerd'. Maar het lukt me ook niet om de Google play store opnieuw t...

geen verbindingssignaal van vodafoon Alleen-lezen Onopgelost

ik heb al vanaf 13.00 uur geen verbinding meer met vodafoon dus kan ook al vanaf 13.00 uur niet meer bellen smsen appen of internetten weet iemand ofdat er storing is in west brabant te weten Zundert....

Conny door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen