AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Voorraad iPhone 8 Plus 64 GB

Hallo,
Ik vroeg mij af of de Iphone 8 plus 64 GB binnenkort weer bestelbaar is op de website?
Ik mag mijn abonnement verlengen, maar ik kan nu niet eens de kosten zien doordat er bij de telefoon staat dat er een langere levertijd geldt.
Ik hoor het graag.
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AnneKr
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is goed mogelijk dat deze weer op voorraad komt en weer te koop is.
Echter, volgende week gaat Apple weer met nieuwe toestellen komen en daar bestaat een kans dat Vodafone hier op wacht. Uiteraard zal er altijd wel een iPhone 8 te bestellen zijn, dat is het niet. Maar de kans is wel dat je daar op moet wachten.

Wil je nu echt meer info over lever tijden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je zeker wel helpen met een datum (of richt datum). Je kunt ook eventueel via hier een chat starten met de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@AnneKr, het enige wat ik hier nog aan kan toevoegen is om onze website in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is wordt de levertijd aangepast.
S.J.G. Timmerma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Momenteel staat bij verlengen de 8+ er zelfs helemaal niet meer tussen...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad S.J.G. Timmermans dat de 8+ niet meer er tussen staat. Wel de 8 en evt de 7.
S.J.G. Timmerma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb van de verkoper in de Vodafone winkel begrepen dat Apple is gestopt met de productie van de 8+.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb hier even ook nagevraagd voor je, maar zover hier bekend is, gaat de 8+ op dit moment niet terug komen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic