timj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volledige netwerk blokkade internet buitenland

Ik heb de eerste dagen van mijn verblijf in het buitenland per ongeluk data gebruikt, helaas met de onvermijdelijke gepaarde kosten. Aangezien ik de komende tijd veel op en neer zal reizen, leek het mij handiger om door Vodafone een permanente netwerk blokkade op mijn mobiel te zetten voor het gebruik van data in het buitenland, dan dat ik zelf tussen het reizen door er elke keer aan moet denken om mijn roaming uit te zetten.

Is het mogelijk om enkel op data gebruik in het buitenland een blokkade te zetten, maar data gebruik in Nederland door te laten lopen? Wifi netwerken des overvloeds, dus ik wil simpelweg niet de mogelijkheid hebben om überhaupt data in het buitenland te grebruiken.

Bij voorbaat dank.
Tim
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Tim,

Ik kan me voorstellen dat je hier graag controle over wilt blijven houden. De beste, simpelste en snelste oplossing is 'dataroaming' uitzetten op je toestel. Je kunt dan geen data meer gebruiken in het buitenland:).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Tim,

Ik kan me voorstellen dat je hier graag controle over wilt blijven houden. De beste, simpelste en snelste oplossing is 'dataroaming' uitzetten op je toestel. Je kunt dan geen data meer gebruiken in het buitenland:).
joell2001

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Klopt bij
Samsung is het zo aan/uit knop ingedrukt houden 2sec
En dan op dataroaming klikken de rest spreekt voorzich neem ik aan denk dat het bij apple via instellingen moet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic