BoBelle

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail zonder dat ik ben gebeld

Ik krijg vaak een melding van mijn voicemail dat ik een nieuwe voicemail heb. Dit terwijl ik niet gebeld ben. Mijn telefoon gaat niet over en er is ook geen gemist gesprek. Er is ook niets te horen op de voicemail en de melding van voicemail blijft maar doorgaan ondanks dat ik mijn voicemail geluid heb uitgezet. Wat is hieraan te doen? Mijn hele voicemail maar uitzetten? Het blijft maar doorgaan maar er is GEEN voicemail. Erg irritant!

Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer?
Dan zet ik vanuit hier de voicemail voor @BoBelle 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @BoBelle 
Wat vervelend zeg. Misschien moet je hem eens helemaal uitzetten (bellen naar 12330) en dan daarna, als je hem weer aan wilt hebben, aanzetten (bellen naar 12331). En dan alles opnieuw in te stellen via 1233. 

Wie weet krijgt die dan een reset en gaat het daarna weer goed. Het is het proberen waard. Lukt dit nu niet, wacht dan op een Vodafone Community medewerker, misschien dat die met je mee kan kijken in het systeem en je voicemail anders een reset kan geven. 

Succes, ik hoop dat dit een oplossing is en fijne zondag. 

BoBelle
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Energieboy, Bedankt voor je reactie. Ik wil inderdaad graag mijn hele voicemail verwijderen.  Ik heb vanmiddag naar 12330 gebeld en meteen kreeg ik te horen "dat ik mijn instellingen niet kan wijzigen, dag”. Ik probeer het ook nog via de Community medewerker. Het moet toch lukken om mijn eigen voicemail te verwijderen zou ik zeggen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dat zou normaal gezien ook moeten lukken.
Als je er echt haast bij hebt, bel dan even de klantenservice, misschien dat die je een reset kunnen geven en dat het dan verholpen is. Anders zou je nog kunnen kijken via je My Vodafone: Login → Service → onder Toestel staat Voicemail instellen. Klik daar eens op en dan kan je je voicemail instellen (ook uitzetten). Misschien helpt dat nog?

En anders wachten op een Vodafone Community medewerker. Ik hoop dat er vandaag iemand online komt.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @BoBelle 

Heb je ondertussen contact gehad met één van mijn collega's of kunnen we via de Community even met je meekijken? 

BoBelle
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Sharon, het is helaas nog niet gelukt. Overaal krijg ik de melding dat ik “mijn instellingen niet kan wijzigen, tot ziens”. Het lukt dus niet om mijn eigen voicemail uit te zetten. Het begint zo langzaamaan vervelend te worden. Kun jij helpen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer?
Dan zet ik vanuit hier de voicemail voor @BoBelle 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen gegevens ontvangen @BoBelle. Wil je dat ik de voicemail alsnog voor je uitzet?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Omdat ik geen reactie heb ontvangen of een privébericht, heb ik het topic op slot gezet @BoBelle 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic