IrritanteVM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail zonder bericht

Beste,

Ik hoor/lees al jaren van klanten dat ze graag zouden willen dat Vodafone een dienst aanbiedt waarbij wel een welkomstbericht kan worden ingesproken zonder de mogelijkheid om een bericht achter te laten.

Zelf zou ik ook erg graag gebruik maken van een dergelijke dienst omdat het klantvriendelijker is dan het uitzetten van de voicemail maar het voorkomt dat ik 9 voicemails moet afluisten met berichten als "ik probeer het later nog eens" en "bel me even terug".

Het lijkt me technisch geen ingewikkelde uitdaging om deze service te bieden en ik weet dat er klanten switchen naar KPN omdat zij die dienst wel bieden. Kunnen jullie aangeven of deze dienst daadwerkelijk op de rol staat om op korte termijn geintroduceerd te worden?

Groet,
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
IrritanteVM, welkom op ons Forum. Het is intern inderdaad bekend dat deze wens bestaat. Zie ook het eerdere topic hierover. Op dit moment zijn er nog geen plannen voor bekend. Technisch gezien is op deze schaal elke wijziging een uitdaging, het moet namelijk voor 5 miljoen klanten goed werken. Op deze schaal kan de kleinste wijziging grote impact hebben ;). Aangezien er al een ander topic bestaat zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic