magnus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail instellen

Hoe kan ik mijn voicemail instellen? Alle nummers lijken geblokkeerd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Hi Magnus, welkom op onze Community. Je hebt dit topic gevonden hoop ik: Voicemail - veelgestelde vragen en daarnaast de instructiepagina op onze website, maar daarmee lukt het niet om je voicemail in te stellen? Zelfs niet via MyVodafone?

Wat bedoel je met “alle nummers lijken geblokkeerd”, kun je geen enkel telefoonnummer bellen of alleen de voicemail nummers niet? Via MyVodafone moet dat in ieder geval geen probleem opleveren.

 

Laat maar weten of het is gelukt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Hi Magnus, welkom op onze Community. Je hebt dit topic gevonden hoop ik: Voicemail - veelgestelde vragen en daarnaast de instructiepagina op onze website, maar daarmee lukt het niet om je voicemail in te stellen? Zelfs niet via MyVodafone?

Wat bedoel je met “alle nummers lijken geblokkeerd”, kun je geen enkel telefoonnummer bellen of alleen de voicemail nummers niet? Via MyVodafone moet dat in ieder geval geen probleem opleveren.

 

Laat maar weten of het is gelukt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @magnus 
Als ik Mark, die overigens al geweldige info heeft gegeven, mag aanvullen.
Mocht je helemaal niets meer kunnen en/of je hebt alleen problemen met je voicemail, laat dan je nummer even resetten op het netwerk van Vodafone. Dat kan ook nog wel eens nodig zijn en bij sommige mensen heeft het geholpen.

Daarvoor kan je de klantenservice bellen maar je kan ook hier wachten op iemand van Vodafone. Die kan ook met je mee kijken! Maar dan moet je wel de gevraagde informatie hebben ingevuld bij je profielinstellingen. Wat je moet invullen en waar, dat kan je hier lezen.

Succes in ieder geval!

magnus
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan gelukkig wel gewoon bellen. alleen de nummers die er zijn om je voicemail af te luisteren of aan en uit te zetten doen het niet. Wanneer ik wil bellen krijg ik alleen een kort, good by, te horen of , this number is prohibited (of iets in die trant) en wordt de verbinding verbroken. via de my Vodafone geeft hij ook aan dat ik het via een van de nummers moet instellen. Ik wordt er niet veel wijzer van helaas.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
magnus wrote:

Ik kan gelukkig wel gewoon bellen. alleen de nummers die er zijn om je voicemail af te luisteren of aan en uit te zetten doen het niet. Wanneer ik wil bellen krijg ik alleen een kort, good by, te horen of , this number is prohibited (of iets in die trant) en wordt de verbinding verbroken. via de my Vodafone geeft hij ook aan dat ik het via een van de nummers moet instellen. Ik wordt er niet veel wijzer van helaas.

Even bellen met de klantenservice. Dit is een gevalletje niet goed geregistreerd op het netwerk van Vodafone. Als je dit bij hun uitlegt dan kunnen ze je nummer een reset geven. Of wachten op Mark, die kan je ook helpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @magnus . Ik help je graag verder. Maar meer dan je gebruikersnaam hier, weet ik nu niet van je ^^. Wil je je profiel aanvullen met je gegevens, zoals @Energieboy eergisteren noemde? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic