Marre

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail geeft verkeerde melding

In verband met verblijf in het buitenland zette ik ipv mijn normale voicemail waarbij kan worden ingesproken een alternatief voicemailbericht aan met de melding dat ik tijdelijk liever een email kreeg. Bij controle in Nederland leek alles goed ingesteld.
Na enkele weken in het buitenland waarin het wel heel stil bleef 😉 ontdekte ik dat de melding niet aan stond, en dat er in plaats daarvan een melding was van een vrouwelijke stem die zegt dat er 'voor dit nummer enkele beperkingen gelden, probeert u het later nog eens.'
Toen ik de voicemail instelilngen terug zette naar de Nederlandse situatie, was het probleem voorbij en was ik weer bereikbaar.
Nu ben ik alweer in het buitenland. Ik heb opnieuw, heel zorgvuldig, een alternatieve voicemailtekst ingesproken. Tot mijn verbijstering merk ik dat die weer niet doorkomt, en dat weer de meldtekst aanstaat dat er 'beperkingen gelden'.
Het zal wel heel dom van mij zijn, wat doe ik fout?
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Marre,

Balen dat het steeds niet lukt om jouw voicemail goed in te stellen.
Waarschijnlijk staat er een instelling in ons systeem niet helemaal goed, waardoor het mis gaat. Gezien we persoonlijke gegevens van je nodig hebben om dit te checken, wil ik je vragen om even contact op te nemen met de klantenservice hierover. Dit kan via het volgende nummer: 0800-0560.
Anonymous
Niet van toepassing
Dit moet 1201 of 0800-0094 zijn. Hierbij kom je direct uit bij de klantenservice. 0800-0560 is de afdeling verkoop - status order Marre Sietske ????
Laat je ons weten of het gelukt is?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic