Robskee_013

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Applicatie laat zich niet verwijderen

Hey allemaal,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een manier om van de Vodafone App af te komen.
Deze app blijft zich steeds opnieuw installeren zelfs wanneer ik mijn telefoon volledig terug zet naar fabrieksinstelling.

ik vroeg me dus af of jullie een manier hebben tegen dit zogenaamd "Bloatware"

had gelezen dat er in een ander land een aanklacht van gemaakt is en misschien dat iemand hier weet hoe dat zit.
Of je een bedrijf kunt aanklagen voor het verplichten van software op MIJN toestel die op geen enkele manier gekoppeld is aan vodafone (niet daar gekocht of door laten leveren)

Groetjes
Rob.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Robskee_013,

Je benoemd de Vodafone app? Om welke app(s) betreft dit? Als je een branded toestel hebt (een toestel dat via Vodafone is gekocht) dan zullen er inderdaad een aantal Vodafone apps geïnstalleerd zijn op het toestel. Apps als, MyVodafone, Mobile Protect en My Web zijn verwijderbaar.

Je zegt in de laatste zin "niet daar gekocht of door laten leveren". Waar heb je dit toestel aangeschaft?
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt ze wel natuurlijk helemaal uitschakelen. Dit gaat via de instellingen en dan applicatie beheer. Hier kun je apps stopzetten en uitschakelen Robskee_013 of indien mogelijk helemaal verwijderen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Robskee_013!

Heb je nog iets gehad aan de tips van SamsungExpert en Steven- ?

We zijn benieuwd!
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt Robskee_013, indien er geen reactie komt wordt het topic gesloten!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic