ma7hieu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail blijft mij bellen... 3x 6x 9x En de medewerkers doen er niets aan

Ik heb al een maand of 8 last van de voicemail, sommige maanden gaat die ineens lopen sms-en dat ik gemiste oproepen heb, en nu is het al een paar maanden dat hij mij gaat bellen.

Iemand belt mij 2-3x en de voicemail gaat me dan herhaaldelijk 6x!!! bellen in een half uur.

Ik heb al ('ik wordt verdorie op moment van schrijven WEER gebeld door de voicemail!!!') gebeld naar Vodafone, dan krijg ik na 13 minuten een antwoord van bel de ge-automatiseerde lijn dan kun je notificaties beheren.. wat ik natuurlijk al lang weet en al 12x heb doorlopen om het uit te krijgen.

Nu net bel ik naar de klantenservice en kan ik kiezen tussen beheerder of dat ik gebruiker ben van het telefoon nummer, als ik optie 1-of-2 indruk zeggen ze: dank voor het bellen tot ziens. Kortom ik kan na 5 pogingen niet eens iemand aan de lijn krijgen.

Hier wordt ik dus echt niet goed van. Ik heb helemaal geen tijd voor deze onzin en fouten van een bedrijf.

Hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden en krijg ik de bevestiging dat ik NIETS van herinneringen krijg als ik een gemiste oproep heb want ik heb er namelijk veel als bedrijf zijnde.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Vervelend dat het mis gaat.
Je krijgt een seintje van ons als er een voicemailbericht voor je is ingesproken, via sms of telefonisch. Je kunt zelf kiezen.

• Bel met je mobiel naar 1233 en toets 11 voor het hoofdmenu
  • Kies 2 voor de persoonlijke instellingen van je voicemail
  • Kies 2 voor Melding nieuwe berichten en maak daarna je keuze
Werkt het dan nog niet raad ik je echt aan om contact op te nemen met de klantenservice.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ma7hieu

Is het inmiddels gelukt om de voicemailnotificatie aan te passen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic