MCHillenius

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone zijn hun medewerkerings niet waard

om dat nu al een week een klein plastic palletje stuk is, kan ik een week niet bellen, wordt ik 5 keer in de winkel doorverwezen naar andere zaken. Het gaat om een heel klein palletje dat er in moet zitten voor de simkaart. Dan zou ik het stuk hebben gemaakt ? Hoe durf je dat in iemands gezicht te zeggen. De manager was de manager niet en de echte wilde enkel tegemoet komen met een reparatie.

Vodafone ik ben 20 jaar klant, en dat is nu over.
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi MCHillenius,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je nu al even niet kunt bellen.
Echter, wanneer er iets defect is, kan dit alleen middels een reparatie. Een andere oplossing kunnen we op dit moment niet bieden.
Sorry voor het ongemak!
MCHillenius
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Luister, ik heb een nieuw toestel met een nieuw abonnement, dan ga ik natuurlijk niet iets laten repareren, ik wil gewoon gvd nu na twee weken kastje naar de muur een werkend toestel, zo simpel is het niet.
MCHillenius
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste
ik heb van jullie een ondeugdelijk apparaat ontvangen, zelfs drie weken heen en weer bellen ben ik geen steek verder, nooit gehoord van productgarantie ?
Behalve een klacht ga ik verder met deze klote energie vergende toestand, denk je dat ik tijd heb voor deze onzin ?
DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone geeft geen moet om de vaste trouwe klanten
Ik ook om en nabij de 20 jaar maar inmiddels van 3 naar 1 abonnement ondat loyaliteit en service richting vatte trouw klant niet meer bestaat
Mijn laatste abo loopt tot juli dus als ze niet alsnog hun best gaan doen ik ook pleitte
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic