Asselbergs

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone weigert nummerbehoud

Na vele telefonades en chats lukt het maar niet om over te stappen met nummerbehoud.
Mijn vrouw en ik zijn verhuisd naar een white spot.
Onze zakelijke nummers werken daar niet.
Op 1 mei verocht de nieuwe provider om de overstap.
Na vele telefonades en chats met Vodafone nog steeds geen succes. Telkens nieuwe weigeringen om telkens andere redenen.
Ik krijg geen atwoord op mijn klachten.
Ik krijg zelfs geen bevestiging op mijn klacht over geen bereik.
Wat staat mij te doen?
Wie weet hoe het wel moet?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Hier kunnen alleen klanten elkaar helpen en dit is iets wat een klant niet voor je kan oplossen.

Je zou nog een Vodafone winkel kunnen bezoeken, vragen of ze je daar kunnen/willen helpen. Mocht dit nu ook niet helpen dan zou ik het volgende doen: Als je echt problemen hebt met Vodafone en je komt er niet meer uit, na veel telefoontjes en chats, dan zou ik contact opnemen met de Geschillencommissie Telecommunicatie. Deze informatie is hier te vinden: https://www.vodafone.nl/klacht/

Succes! Het blijft natuurlijk wel heel vreemd dat ze je nummer niet overnemen. Maar daar kunnen best redenen voor zijn die ze misschien niet juist uitleggen of iets. Daarom zou een winkel slim zijn en anders in de pen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic