Cinta1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone wallet registratie mislukt

Hallo,

Vanmiddag heb ik de vodafone wallet app gedownload en de registratie voor 90% voltooid. Daarna werd de nfc verbinding per ongeluk verbroken en is de registratie niet voltooid.
Elke keer als ik de app nu opstart staat er: openen mislukt, wallet registratie bezig. Ik heb de app anderhalf uur open laten staan, maar geen resultaat
Mijn mobiel en simkaart zijn geschikt voor de app.
De app verwijderen heeft geen ook zin.
Heeft iemand tips of ideeën?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om de app opnieuw te installeren en of de cashe te legen
Cinta1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Dat heb ik verschillende keren geprobeerd, maar geen resultaat.
Ik krijg nu ook andere foutmeldingen: c1051 en c1061.
Zou u mij verder kunnen helpen?

Mvg,
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je hiervoor aan om contact op te nemen met de klantenservice afdeling smartphone crew. Zij kunnen jouw hiermee verder helpen. Vanuit hier kan ik niet in de systemen om te controleren waar het mis gaat
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien er niet meer wordt gereageerd zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic