smidie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone wallet op OnePlus toestellen

Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag een mail van paypal met daarin het goede nieuws dat je vanaf nu met een Vodafone NFC-sim, een android toestel met Android 4.4 of hoger en een PayPal account contactloos kan betalen.
Dit zou allemaal via de "Vodafone Wallet" app gaan. Echter kwam ik er al snel achter dat mijn telefoon,
een OnePlus 3T, niet gesupport wordt. Ook zag ik dat je blijkbaar in veel gevallen een "Vodafone branded" telefoon moet hebben. Aangezien OnePlus niet aan dit soort dingen doet vroeg ik mij af of er een mogelijkheid is om toch de Vodafone wallet te gaan gebruiken met mijn toestel. Ik ben namelijk erg geinteresseerd in dit soort dingen en vind het dus erg jammer dat dit voor mij niet beschikbaar is.

Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft!

Guido
24 Reacties 24
GerardvW

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat klopt, maar de aankondiging stelt (zonder sterretje of voetnoot):
Maak van je smartphone je portemonnee
Vodafone Wallet werkt op een NFC-smartphone met Android 4.1 of hoger. Wil je contactloos betalen? Dan heb je ook een speciale NFC-simkaart nodig. Download de app en zie meteen welke diensten werken op jouw mobiel.
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/smartlife/wallet/betalen/#answer3

Pas na 2 keer doorklikken kom je bij een lijst en kanttekening over WELKE telefoons ... 😉

Op zn minst een waarschuwing of een sterretje op de eerste pagina zou gepast zijn en niet misleidend..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
GerardvW, je kunt het rechts via de 'Feedback?' knop wel altijd melden bij onze websitebeheerders. 😉
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien de lijst met ondersteunde toestellen ook al op onze website staat zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic