Wilma

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone thuis tv app

Ik heb de Vodafone thuis tv app geïnstalleerd en gekoppeld aan mijn interactieve box. Ik kan nu wel mijn iPad gebruiken als afstandsbediening en ik krijg tv-beelden, maar het geluid doet het niet. Hoe komt dat / hoe kan ik dat verhelpen? (ik heb wel het geluid van de iPad aanstaan. Ik zie in de app zelf (bij instellingen bijvoorbeeld) een knop die het geluid regelt)
8 Reacties 8
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het in eenmaal behoort te werken, met beeld en geluid.
 
Ik zou in eerste instantie de app nogmaals verwijderen van de iPad en opnieuw installeren. Tevens even op de Amino je iPad eerst verwijderen en na de herinstallatie opnieuw koppelen.
 
Hoop dat het helpt, en anders horen we je vanzelf weer terug hier, om verder te kijken, ok?
Wilma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de iPad losgekoppeld van de amino, de app verwijderd van de iPad, voor de zekerheid de iPad even helemaal uit en weer aan gezet, vervolgens de app opnieuw geïnstalleerd en gekoppeld, maar helaas. Nog steeds alleen beeld en geen geluid. Nu lijkt dat een probleem dat vaker voorkomt, ik zit nl. ook te wachten op een 2e box die mij toegestuurd zou worden als vervanging van eentje die wel beeld had maar geen geluid... Tot nu toe nog niet echt enthousiast over de service...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ok, dat verandert de zaak al, kennelijk is jouw Amino in ieder geval al niet 100% in orde.
 
Dan stel ik voor dat we inderdaad even afwachten tot je de nieuwe Amino hebt ontvangen en daarna weer verder kijken.
 
Ik hoop dat je hem snel binnen hebt, zodat je weer ongestoord kijkplezier kunt beleven.
Wilma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De amino doet het nu wel... Ik had 2 boxen en bij 1 daarvan deed het geluid het ineens niet meer, dus die is nu vervangen. Ik heb dus op mijn (ene) tv wel beeld en geluid, en aan die Amino is de app gekoppeld. Dus wel geluid op tv en niet op iPad...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
En als je de iPad aan de andere Amino koppelt? Heb je dan wel geluid op de iPad?
Wilma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ook dan doet het geluid het niet.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Heb je nog vrienden of kennissen die mogelijk ook een iPad hebben?
 
Zoja, nodig ze uit voor een kop koffie (of vanmiddag voor een BBQ 😉 ) en probeer hun iPad ook even te koppelen.
 
Ook bij hun geen geluid? Dan ligt het echt aan iets bij jou Vodafoen glas setup.
Bij hun wel geluid? Dan zit er toch iets mis op je eigen iPad.
 
Ik besef dat het veel is wat ik van je vraag, maar dit is wel de manier om stap voor stap er achter te komen waar het probleem nu moet zitten. Daarna kunnen we op zoek naar de oplossing.
 
Nog één aanvullende vraag: Heb je een iPad 1,2 of NEW en welke versie van iOS draai je er op?
Wilma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iPad 1 en draai daar bij mijn weten de laatste iOS op (5.1.1) Verder hebben mijn meeste kennissen andere tablets dus moet even nadenken over je idee...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic