Danielle_SS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone s3 mini_ geen service opgegeven

ik had ongeveer 1,5-2 jaar een prepaid simkaart van vodafone. Nu ben ik ongeveer 1 maand geleden begonnen aan een abonnement van tele2. Daar kreeg ik een bevestiging van maar sinds dien kan ik niet meer bellen, geen oproepen ontvangen, geen sms' jes ontvangen en als ik probeer een sms te versturen krijg ik in een klein vakje te lezen dat het bericht verzonden word zodra de sevice beschikbaar is. Ik vind dit toch wel erg vervelend omdat ik hier wel voor betaal, zouden jullie mij kunnenn helpen? Komt dit allemaal doordat ik ben overgestapt en kan dat misschien niet?
Alvast bedankt voor de hulp!
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Danielle_SS ,

Het lijkt erop dat het probleem aan Tele2 ligt nu ken ik zelf mensen die zeggen dat hun service rampzalig is veel kan je niet echt verwachten maar goed. Bel even met hun klantenservice of online zij hebben vast ook en Twitter + Facebook account waar je ze kunt bereiken.

Heb je al en nieuwe simkaart ontvangen van Tele2 anders wordt het natuurlijk niks....
Danielle_SS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nummer behoud ofzo gedaan met mn eigen simkaart die ik dus heb behouden maar ik zal morgen contact opnemen bedankt!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Danielle_SS
Ook als je nummerbehoud doet, dan dien je van hen een simkaart te ontvangen. Je kunt dan niet de Vodafone sim gebruiken. Die is niet meer actief als je van provider bent gewisseld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic