Swinkels123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone opzegging

Goedemorgen,

Op 12-10-2016 heb ik schriftelijk laten weten aan vodafone dat mijn telefoonnummer zou moeten worden opgezegd. Tot mijn verbazing krijg ik zojuist te horen dat er momenteel op het nummer een blokkade zit en deze niet meer is opgezegd. Graag zou ik hem als nog laten opzeggen en de openstaande bedragen laten vervallen.

Met vriendelijke groet Martijn
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Swinkels123,

Vanuit het forum kan ik je hier helaas niet bij helpen.
Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice via 0800-0094. Mijn collega's kunnen je verder helpen bij het opzeggen van je abonnement (wanneer dit nog niet gebeurd is) en kijken of de kosten onterecht zijn.
Swinkels123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Sietske,

er werd mij juist verteld vanuit de klanten service dat ik dit via het forum moest afhandelen.

Met vriendelijke groet M. Swinkels
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Swinkels123,

Wat gek dat jou dat verteld is. Vanuit het forum kunnen we niet in de systemen, dus ik kan je hier juist niet bij helpen.
Ook via Facebook en/of Twitter kunnen we je hier niet bij helpen, omdat het om een opzegging gaat. Dit kan helaas alleen telefonisch (of schriftelijk) geregeld worden. Sorry dat je verkeerd geïnformeerd bent!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic