markoy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone mobiel breedband foutcode ras 770

Ik had de afgelopen week problemen met mijn Vodafone mobiele breedband verbinding.
In Nederland werkte hij flitsend, op vakantie in Frankrijk probleemloos, en toen ik vervolgens voor mijn werk in Noorwegen terrecht kwam foutcode RAS-770. Om gek van te worden. Nieuwe software geinstalleerd, door tientallen forums heen gespit, en nergens de oplossing voor dit probleem kunnen vinden.

Uiteindelijk de klantenservice van Vodafone gemailt en de oplossing bleek heel simpel. De datalimiet stond foutief aan.

Eén gratis SMS-je naar nr. 5000 met als bericht:  datalimiet uit    was al voldoende om ook in Noorwegen mijn mobiele breedband verbinding weer flitsend te laten werken. Wel aardig aan de prijs, maar beter als niks.

Ik hoop dat mensen die hetzelfde probleem tegenkomen hier iets aan hebben.
1 Reactie 1
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Markoy,

Ontzettend bedankt voor deze bijdrage! Dit soort informatie is perfect voor op het forum!
Hopelijk zien we je nog eens terug, met misschien nog meer oplossingen, of vragen.
Tuurlijk ben je van harte welkom in elk van de boards op het forum om jouw kennis en ervaringen te delen zoals je dat hier ook hebt gedaan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic