Waarom kan ik mijn Vodafone niet koppelen met Ziggo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Gezinus
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik weet niet waarom jij dit niet kan?
Misschien kan ik je er mee helpen? Als eerst mijn vraag, waarom wil je deze koppelen? Het is altijd veiliger om je accounts los van elkaar te houden en het voorkomt verwarringen met inloggen. Met dat laatste bedoel ik dat het wel eens voor komt dat je opeens met je Ziggo account moet inloggen met je Vodafone wachtwoord of net andersom. Beetje lastig is dat soms maar het is natuurlijk wat je zelf wil.
Log in ieder geval in op https://www.vodafone.nl/account/inloggen
Klik dan op deze link: https://www.vodafone.nl/account/overzicht
Hier kan je je Ziggo account toevoegen aan je Vodafone account. En dit zou gewoon moeten werken en dan kan je alles inzien. Maar zoals ik al schreef: in het begin waren er nog wel eens problemen met de inlog gegevens en haalde VodafoneZiggo de inlognamen en wachtwoorden door elkaar. Misschien is het opgelost, dus je kan het proberen 🙂
Hoi @Gezinus
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik weet niet waarom jij dit niet kan?
Misschien kan ik je er mee helpen? Als eerst mijn vraag, waarom wil je deze koppelen? Het is altijd veiliger om je accounts los van elkaar te houden en het voorkomt verwarringen met inloggen. Met dat laatste bedoel ik dat het wel eens voor komt dat je opeens met je Ziggo account moet inloggen met je Vodafone wachtwoord of net andersom. Beetje lastig is dat soms maar het is natuurlijk wat je zelf wil.
Log in ieder geval in op https://www.vodafone.nl/account/inloggen
Klik dan op deze link: https://www.vodafone.nl/account/overzicht
Hier kan je je Ziggo account toevoegen aan je Vodafone account. En dit zou gewoon moeten werken en dan kan je alles inzien. Maar zoals ik al schreef: in het begin waren er nog wel eens problemen met de inlog gegevens en haalde VodafoneZiggo de inlognamen en wachtwoorden door elkaar. Misschien is het opgelost, dus je kan het proberen 🙂
Dat bedoel je dus @Energieboy ik heb na een maand of 3 klant te zijn zowel bij Vodafone als bij Ziggo nog niet de geschetse problemen ondervonden. Het koppelen ging bij mij meteen goed en ervaar het eerlijk gezegd als handig.
Wat wel minder is van dit koppelen dezelfde wachtwoord combinatie is ook voor de Ziggo go app nodig dat is iets wat je eigenlijk niet moet willen.
Dan ben je een van de weinige bij wie het wel goed werkt @RoWi. - of fijn werkt ??
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.