Ik heb het volgende situatie :
Ik heb van mijn werkgever een zakelijk Vodafone splitbilling abonnement, simpelweg per maand betaalt je werkgever tot een bepaald bedrag en alles daarboven krijg ik een rekening voor. Voor splitbilling heb ik ooit een formulier moeten invullen en opsturen naar Vodafone. Ik heb al bijna 9 jaar dit telefoonnummer in mijn bezit.
Nu heb ik onlangs een Iphone 5 aangeschaft aangeschaft om mijn zakelijk Vodafone nummer in te gebruiken, hierin gaat een nano simcard en ik hem momenteel een normaal (groot) simcard. Via mijn werkgever heb ik een nano simcard aangevraagd en ontvangen en dan moet je zelf de klanteservice bellen om de oude simcard te deactiveren en je nieuwe nano simcard te activeren. Verschillende collega's zijn mij voorgegaan en dit zou moeten werken.
Afgelopen zaterdag heb ik de klantenservice gebeld om mijn oude simcard te deactiveren en de nieuwe nano simcard te activeren. Helaas is dit geen succes geworden. Na mijn huidige telnummer te noemen en een aantal naw gegevens van mijn werkgever op te noemen vertelde de mevrouw van de klantenservice vertelde mij ik de postcode van mijn werkgever niet goed had en dat dit nummer op andermans naam stond, ik was niet de persoon van wie dit telefoonnummer is volgens haar systeem. Ik werd doorverwezen naar mijn werkgever of naar mijnvodafone.nl zakelijk om het daar maar te proberen. Ik heb op mijnvodafone.nl ingelogd maar kon daar niet terug vinden waar je dit kon doen. Als ik inlog op mijnvodafone.nl zakelijk zie ik wel degelijk mijn naw gegevens staan. Daarnaast belde ik met mijn zakleijk Vodafone nummer en heb ik ze ooit een splitbilling formulier toegestuurd. Ik heb nog gevraagd of er dan misschien een ander nummer aan mijn naam hing, maar ze kon mijn naam niet terug vinden in haar systeem en daarmee houdt het ook op qua service. Hoe kan dit? Hebben ze binnen Vodafone allemaal eilandjes met aparte systemen die geen gegevens met elkaar uitwisselen? Wie herkent dit?
Ik zal het maar via mijn werkgever maar spelen, ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.