RalfPhilipsen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon, zelfde abonnement

Hallo,
Deze vraag lijkt misschien dom, maar ik heb sinds ruim een jaar een Samsung Galaxy Ace met internet-/sms-/belabonnement. Ik wilde graag een Galaxy S3 kopen. Is het dan mogelijk dat ik mijn SIM-kaart van mijn Galaxy Ace daar gewoon in kan doen en het abonnement behoudt, maar dan voor Galaxy S3? Zo ja, moet ik dan extra betalen? Ik hoor namelijk allerlei verschillende dingen dus ik weet het niet zo goed.
B.v.d.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, de eerste generatie Ace dus? Die heeft inderdaad een normale maat simkaart. Die past niet in de S3. Opzich geen probleem hoor, je kunt in de Vodafone winkel gewoon een nieuwe micro-sim krijgen, met uiteraard je eigen nummer en abonnement.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
RalfPhilipsen schreef:
Hallo,
Deze vraag lijkt misschien dom, maar ik heb sinds ruim een jaar een Samsung Galaxy Ace met internet-/sms-/belabonnement. Ik wilde graag een Galaxy S3 kopen. Is het dan mogelijk dat ik mijn SIM-kaart van mijn Galaxy Ace daar gewoon in kan doen en het abonnement behoudt, maar dan voor Galaxy S3? Zo ja, moet ik dan extra betalen? Ik hoor namelijk allerlei verschillende dingen dus ik weet het niet zo goed.
B.v.d.
Hi Ralf,

Jazeker! Je kunt gewoon hetzelfde abonnement blijven gebruiken! :D. Je kunt daarin ook dezelfde simkaart blijven gebruiken aangezien beide toestellen gebruik maken van een micro-simkaart. Zolang je jouw abonnement niet verlengt blijf je gewoon gebruik maken van hetzelfde abonnement en dan zullen de kosten hiervan ook niet veranderen!
RalfPhilipsen
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt. 😄
Maar weet je zeker dat de Galaxy Ace (geen Ace Plus, geen Ace 2, maar gewoon de Galaxy Ace) een micro SIM-kaart heeft? Op internet zie ik overal dat hij gewoon een normale SIM-kaart heeft.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, de eerste generatie Ace dus? Die heeft inderdaad een normale maat simkaart. Die past niet in de S3. Opzich geen probleem hoor, je kunt in de Vodafone winkel gewoon een nieuwe micro-sim krijgen, met uiteraard je eigen nummer en abonnement.
RalfPhilipsen
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok bedankt, dan weet ik genoeg 🙂
luckyluukk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geld dit ook voor het abbo dat ik nu heb bij mijn S3, en wil verplaatsen naar een Iphone 5? Kan ik dan ook de micro van mijn S3 laten veranderen in een nano voor de Iphone 5?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@luckyluukk

Ja hoor! Klik ook eens op deze link voor alle informatie. aanvragen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic