TimoVisser

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone klantenservice en afwerking klacht zeer slecht.

Wij zijn bijna 2 maand onbereikbaar op 3 mobiele abonnementen op onze thuis locatie. Diverse malen met vast toetsel moeten bellen met Vodafone we kregen steeds diverse tips voor andere instellingen toestel. Allemaal zonder resultaat toen zou de TD worden ingeschakeld en deze zouden dan weer contact opnemen dit moeten ze nog doen....... Na 2 maand via via te horen gekregen dat er werkelijk probleem in zendmast zat dit is opgelost en we hadden weer verbinding.

Klacht ingediend bij Vodafone eerst keer helemaal geen reactie terug, tweede keer wel reactie met als antwoord dat 3G netwerk niet werkte maar 2G netwerk wel. Vreemde is dat ik samen met helpdesk deze instelling ook heb geprobeerd en dat deze ook niet werkte.

Dus vind afwerking van de klachten bij Vodafone zeer slecht.




2 Reacties 2
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Schrijf even een brief en stuur deze aan de klachten afdeling.

Deze kunnen dan uitzoeken waar het is misgegaan en kunnen op die manier, mogelijk ook herhaling voorkomen. Ook kan deze afdeling kijken of er voor de periode dat je onbereikbaar was en kosten via een vaste telefoonverbinding gecompenseerd kan worden.

Klantenservice kan n.l. geen individuele klachten afhandelen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Aangezien je eerder al een reactie gehad hebt, wellicht kun je daar op reageren met dat 2G ook niet werkt. Dan neemt degene die het uitgezocht heeft het vast weer in behandeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic