Ik ben eind januari 2013 een telefonisch contract aangenaam die Vodafone ook heeft opgenomen van een tweejarige abonnement voor 15 euro per maand met een bundel van € 250,- bel en sms-minuten en 500 mb internet. De agent die ik aan de lijn had met wie dit zou geregeld zijn, heet Everts Tirtokromo. We hebben alles opgenomen in een band en ik ging akkoord wanneer hij mij vragen stelde zoals men dat altijd doet bij het opstellen van een telefonisch contract. 2 maanden laten krijg ik van Vodafone te horen dat ze geen contract met mij hebben opgenomen en niets terug konden vinden. Maar ik ontving wel rekeningen van ze die ik moest betalen die niet gebaseerd zijn op het abonnement die ik met Vodafone eind januari 1012 afgesloten heb. Als Vodafone mijn abonnement goed had geregeld, dan hoefde ik die rekeningen niet te betalen, want dan zou dat bellen en internetgebruik allemaal vallen onder die bundel. Ik heb geweigerd het bedrag te betalen zolang Vodafone mij geen specificatie stuurt van hoe ze die bedragen die ze aan mij toeschreven hebben afgerekend. Ik heb tegen de klantenservice aan de telefoon gezegd dat ze de rekeningen die ze mij opstuurden moeten opsommen onder een abonnement en niet slechts als simonly. Vodafone heeft mijn contract eind januari niet goed opgenomen en ik moet het bedrag uiteindelijk betalen van bel en internetkosten die door hun fouten zijn gemaakt en niet door mij. Ik heb tot op heden niets ontvangen behalve algemene specificaties vanaf 2003 dat ik aangesloten ben bij Vodafone. Aan die algemene maandelijkse bedragen van hoeveel ik betaald heb vanaf 2003, heb ik niets aan en dat is niet wat ik aan Vodafone heb gevraagd.
Ik heb te vaak met Vodafone gebeld en iedere keer als ik belde zei een agent dat ik moest wachten omdat hij/ zij ging overleggen, de verbinding verbrak dan plotseling en werd ik nooit teruggebeld, maar moest ik weer telkens bellen en mijn verhaal opnieuw weer vertellen en alweer verbrak de verbinding waardoor er geen voortgang is gekomen. Ik ben sindsdien gestopt met het nemen van contact met Vodafone, daar iedere keer een nieuwe agent opnieuw mijn verhaal moest horen vanaf het begin en er kwam totaal geen voortuigang... .Wat een blunder. Ik ben aangesloten bij Vondafone sinds de tijd dat het nog Libertel heette en ik heb altijd dezelfde nummer gebruikt sinds 1995. Mijn rekeningen heb ik altijd betaald en sinds dit jaar behandelen ze mij als een hond.
Nu stuurt Vodafone een opsomming van € 702,- inclusief het contract die zij met mij vanaf april 2013 zijn ingegaan zonder ook maar mijn klachten die ik tig keer aan de telefoon heb verteld daarop adequaat te reageren. Dat bedrag van € 702,- kan Vodafone vergeten en over mijn lijk dat ik die ooit ga betalen.
Deze mail heb ik ook op klacht.nl, op
https://forum.www.trosradar.nl/ en op de Facebookpagina van Vodafone geplaatst.