Goede middag.
Ik heb sinds eind oktober mijn telefoon opgestuurd dmv de website van Vodafone inruil deals. Ik heb daar toen een antwoordnummer en een barcode gekregen die ik op mijn pakket moest plakken.
Dit heb ik gedaan, en toen ingeleverd bij het dichtstbijzijnde post.nl punt.
Het pakket blijkt de maandag daarna opgehaald te zijn door post.nl, en toen was het wachten geblazen.
Het pakket is op 27 oktober ontvangen, en nog steeds is er GEEN levertijd beschikbaar.
Ik heb het telefoonnummer geprobeerd te bellen maar ze hebben al vanaf 1 november een upgrade van hun telefoondiensten, en alles moet via de e-mail gevraagd worden.
Ik heb enigszins wel antwoord gehad maar voor mijn gevoel houden ze je aan het lijntje met teksten: “als het aan het eind van de week niks bekent is geef ik het door aan de claim afdeling”.. en dit was vorige week vrijdag 10 november.
Ik heb PostNl zelf gebeld en aan de hand van mijn track/trace nummer konden ze mij vertellen dat het om een zogeheten “bulk-zending” gaat. Dit betekend dat als het aantal zendingen hoog genoeg is het word verstuurd. Ik heb echter het idee dat er iets mis gegaan is of er totaal niet word bedacht om het pakket enigszins op te halen of de aantallen op te halen, want het blijkt dat de ontvanger nú aansprakelijk is voor wat er met de zendingen gebeurt, ook al zou het nog in een PostNL depot staan.
Ik heb vandaag proberen contact te leggen dmv het telefoonnummer maar WEER krijg ik te horen dat het systeem een upgrade heeft.
Ik wil gewoon duidelijkheid hebben!! Want het betreft wel om een telefoon die ik 2 jaar gebruikt heb en zuinig mee gedaan heb!
Kan iemand mij vertellen (zonder te zeggen “ je moet maar geduld hebben”) wat ik meer kan doen?
Alvast bedankt!