Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Vodafone inruil deals - Zoek een deal voor je oude mobiel!

Stel even je hebt een toestel en wil dit graag inruilen tegen cash
Vanaf nu is dat mogelijk bij ons, we hebben namelijk de inruildeals.




Wat doe jij? Lever jij je oude toestel in? Of hou je het liever als reserve?

En als je het inlevert, waar gaat het geld dan naartoe? Naar het goede doel of ga je er zelf wat leuks mee doen?
51 Reacties 51
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @Tommy , ik begrijp dat het vervelend is maar we hebben je klacht doorgezet en gaan ervan uit dat onze collega's hun best doen het zo snel mogelijk. Raad je aan het nog even af te wachten. Bedankt voor het geduld in ieder geval.
ronvandegraaf

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We zijn inmiddels al weer een week verder... Kunnen we een update krijgen? Wat er (NIET) gebeurt?
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ronvandegraaf

Wij krijgen wel updates maar helaas heb ik nog geen nieuwe informatie over jouw betreffende case. 😞 Ik heb het nog eens doorgezet en hopelijk kan ik je snel meer informatie geven.
WillyWonka

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
tja.. ook ik heb het zelfde probleem... 😞 eerst grote problemen om mijn iphone 5s te krijgen en nu de grootste moeite om geld te krijgen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi WillyWonka, heb je over het probleem met de inruildeals al contact gehad met de klantenservice? Zo niet, dan PM'en we daar over.
WillyWonka

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb al contact gehad met de Vodafone klantenservice en met het bedrijf die de inruil doet.
Heb ook al gegevens gestuurd naar: inruildeals@mpx.co.uk enkele weken geleden netjes mail terug ontvangen daarna nooit meer iets gehoord. Ook na bellen en mailen geen reactie.

ronvandegraaf

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels al een update? Het is straks al weer 2 maand geleden dat ik mijn telefoon heb opgestuurd, maar tot op heden heb ik nog niks gehad...

Ik ben echt teleurgesteld in de gang van zaken zo!
Bryan198207

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo allemaal,

begin oktober 2013 mijn blackberry opgestuurd naar het juiste postadres van Vodafone inruildeal.
na 2,5week niets gehoord of gelezen en zeker geen geld ontvangen.

1ste keer,
Ene Arno vertelde dat het in November erg druk is geweest, maar zou mij binnen 3dagen iets mailen aangaande mijn toestel. niets van gehoord per mail/telefoon.
2de keer,
Ene Alex vertelde mij dat door de storing en de inspectie een achterstand was ontstaan, maar mijn toestel was binnen gekomen op de begin december, en het geld is gestort op 19de. inmiddels was het de 22ste van december 2013. nog even geduld dus.
3de keer bellen,
eind december vertelde ene Jan mij, dat het toestel binnen was gekomen, en dat door technische storingen pas vanaf 2januari 2014 weer geld zouden worden overgemaakt naar de mensen.
dan zou ik ook mijn geld krijgen.....ofja vanaf die tijd. wel erg vreemd, want mijn geld was toch al overgemaakt, maar goed, ik zal wel weer moeten wachten.
tevens zou Jan mij een mail verslag sturen van de gemaakte afspraken, maar tot op heden, 7januari 2014 niets ontvangen van geld of het mailverlsag in mijn inbox.

waarschijnlijk zal ik toch aa.gifte moeten doen of een letselschade-expert maar laten uitzoeken, want de normale, nette zeeeeeer-lang wachtende burger trekt altijd aan het kortste eind.
jammer genoeg laat vodafone mij ook als trouwe klant in de kou staan en heb nog steeds de 80euro niet ontvangen.

groeten
ronvandegraaf

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via social media al een reactie gehad:
Vodafone: We zijn er mee bezig. Je hoort meer van ons als we meer informatie voor je hebben. ^MV
Ik: Dit hoor ik nu al bijna een maand. Kan dit concreter? Eind van de week een oplossing bijvoorbeeld?
Vodafone: Helaas niet :-(. Meer informatie heb ik nog niet voor je. Je hoort z.s.m. van ons. ^MV

Dit hoor ik nu al een maand! Wanneer gaat er iets concreets komen vanuit jullie kant? Bijvoorbeeld: Eind van de week is alles geregeld en krijg je je geld terug.

Als klant word ik maar aan het lijntje gehouden. Laatst al mijn glasvezel abbonement opgezegd bij jullie en daar facturen jullie ook vrolijk door. Na een belletje met de helpdesk word het als het goed is deze maand teruggestort voor 2 maand. Wel zelf vrolijk geld binnen harken, maar als we iets terug horen te krijgen kun je weken/maanden gaan zitten wachten en vragen waar het blijft. Ik heb bijna 350 euro (inruil telefoon en verkeerde incasso's) in totaal bij jullie uit staan om terug te krijgen. Als straks alles afgerond is zijn jullie mij voor goed kwijt als klant.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik begrijp je boosheid Ron, maar omdat we mede afhankelijk zijn van onze partner in deze kan ook ik niet specifieker zijn. Sorry.
ronvandegraaf

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou... de soap is nog niet afgelopen, ondanks dat er vandaag een klein lichtpuntje was.

Woensdag was er vanuit jullie dus opnieuw een 'onderzoek' ingesteld. Al gaf mij dat niet echt een goed gevoel, omdat jullie niet konden zeggen van hoe en wat, waarom het nu allemaal zo liep. Wat mij met veel vraagtekens liet zitten, daarom zelf woensdag middag nog gebeld. Ik kreeg een ene Jan er voor en die had mijn naam al voorbij had zien komen. Fijn! Na een kort gesprek, gaf hij aan dat ik 1 van de laatste personen was die tijdens de problemen in het sorteercentrum nog afgehandeld moesten worden. Verder gaf hij aan snel (deze week) nog een update te kunnen geven.

Vandaag kreeg ik via Twitter de melding dat het geld inmiddels overgemaakt. Hoera! Ik dus snel kijken op mijn bankrekening. Zie ik slechts 181 euro van de 214 euro die destijds op de website stond. Hee dat klopt niet! Ik dus terug reageren. Krijg ik dit als antwoord terug:

Het bedrag wat je eerst hebt gezien is een indicatie geweest. Zie ook de voorwaarden van deze service. ^MK

Ow... en waar is mijn mail dan die ik nooit gehad heb wat de werkelijk waarde en of ik hier mee akkoord ga? Andere optie is terug sturen van mijn telefoon. Ik krijg eerder vermoede dat de huidige inruilprijs van deze week (181, nu 177) is overgemaakt. We zijn tenslotte al 2 maand verder.

Wat onzettend rommelig en slecht geregeld dit zeg. Ik ben boos, gefrustreerd hoe jullie te werk gaan en mijn als klant er mee laten zitten. Hoe gaan we dit oplossen?


Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Ron, ik snap jouw kant van het verhaal. Ik zou dit toch bespreken met mijn collega's van de klantenservice. Zij zijn bekend met wat er mis gegaan is en kunnen beter beoordelen wat te doen dan wij via het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic