Kamal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone in gebreken

Ik ben nieuw op dit forum. Ik probeer een uitweg te zoeken voor de problemen die ik heb met vodafone. Met de klantenservice, de filialen en de klachtenprocedure van vodafone ben ik niks opgeschoten. Ik heb helaas last van het volgende:


  • Er word je beloofd een sms te ontvangen bij 80% en 100% verbruik je databundel(3gb blox). Deze kwam bij mij helaas niet of te laat aan terwijl de kosten hoger werden. Hier heb ik meerdere malen contact over gehad met de klantenservice maar ze geloofde me niet en dachten dat ik aan de kosten wilde ontkomen. Er werd midden in een gesprek door de klantenservice opgehangen en niet 1x maar vaker. Totdat ik aangaf dat het gesprek werd opgenomen. Toen werd er dieper gezocht en zagen ze inderdaad dat ik gelijk had. De onterechte kosten werden gecrediteerd.
  • De creditnota's betreffen de maand oktober. Tot de dag van vandaag staat er nog steeds een openstaand bedrag open voor de maand oktober. Hier heb ik in november en afgelopen week contact over gehad met de klantenservice zonder enige resultaat. De klantenservice gaf aan dat vodafone een nieuwe systeem gebruikt en beide systemen helaas niet op elkaar aansluiten.
  • In de rekening van april staat 2 keer de 3gb datablox terwijl dit theoretisch onmogelijk is. De klantenservice geeft aan dat deze van maart en april zijn maar in de rekening van maart staat deze er helaas er ook op.
  • Afgelopen maandag 1 juni werden er op beide abonnementen die ik heb lopen bij vodafone een onterechte blokkade gezet. Hierdoor heb ik mijn baan niet kunnen uitoefenen waardoor ik ben ontslagen. Is dit een van "de kleine gebreken"? Ik heb 2 keer de klantenservice gecontacteerd en 2 keer ben ik in de wacht gezet en 2 keer is de verbinding verbroken terwijl ik in de wacht stond en de medewerker van de klantenservice aan het uitzoeken was hoe dit kon gebeuren. Vervolgens ben ik noodgedwongen naar een vodafone filiaal geweest en heeft een medewerker na een uur mijn probleem opgelost via de klantenservice. Ze boden hun excuses aan en 47 euro korting op de volgende maand!?!
Wat kan ik hier tegen doen? Ik ben ten einde raad. Het liefst ga ik naar een provider waar alles fatsoenlijk geregeld is en ik deze problemen niet zal meemaken. Ik neem aan dat dit geen kleine gebreken meer zijn.

Algemene voorwaarde vodafone
Artikel 5.5) Partijen kunnen bij de oplevering kleine gebreken constateren. Kleine gebreken zijn gebreken die de belangrijkste functionaliteiten niet in de weg staan. Vodafone zal de geconstateerde kleine gebreken opnemen in het Opleveringsprotocol en deze zo snel als redelijkerwijs mogelijk Algemene Voorwaarden Zakelijke Markt Vodafone Libertel B.V. oplossen. Kleine gebreken staan de oplevering als bedoeld in artikel 5.2 niet in de weg.

WIEOWIE HEEFT EEN OPLOSSING VOOR ME?
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Kamal , welkom op het forum. Ik raad je aan om eerst de regels van dit board en de huisregels van het forum te lezen. Ik heb dit topic met het oog op de regels en huisregels nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic