djordyva98

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en ziggo account ontkoppelen

Graag zou ik mijn accounts willen ontkoppelen omdat ze zijn samengevoegd met mijn ouders account wie kan me daar bij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, dat verklaart waarom wij niks zien @djordyva98 . In dat geval mogen jou ouders contact met ons opnemen, dan koppelen wij het los of je mag met Ziggo contact opnemen, dan koppelt Ziggo de accounts van elkaar.
Vanuit hier mag alleen de contactpersoon dit aanvragen en heb ik niet de mogelijkheid om de gegevens van Ziggo in te zien vanuit hier. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @djordyva98 ,

Dat is mogelijk, zou je hiervoor even de gegevens in je profielinstellingen willen aanvullen? Dan kan je verzoek in behandeling worden genomen.

djordyva98
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@SamsungExpert ik heb alles al volledig ingevuld

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @djordyva98 . Welkom hier!

Ik kan je helpen. Wat wil je precies afgekoppeld hebben? Het e-mailadres in je profiel, gebruik je dat nu voor zowel een Myvodafone als een MijnZiggo account en zo ja, voor welk account wil je die behouden? 

djordyva98
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @djordyva98 . Welkom hier!

Ik kan je helpen. Wat wil je precies afgekoppeld hebben? Het e-mailadres in je profiel, gebruik je dat nu voor zowel een Myvodafone als een MijnZiggo account en zo ja, voor welk account wil je die behouden? 

Ik zou graag een nieuw account willen aanmaken voor mijn Vodafone en mijn ziggo graag willen behouden.

Het Vodafone abbonement staan allemaal onder het mailadres: f******st@casema.nl. graag zou ik mijn Vodafone willen scheiden van de rest van de abbonementen die lopen via dat mailadres. Als dat mogelijk is anders is het my Vodafone scheiden van mijn ziggo al voldoende. 

djordyva98
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Vodafone

djordyva98 wrote:
Lycke Vodafone wrote:

Hey @djordyva98 . Welkom hier!

Ik kan je helpen. Wat wil je precies afgekoppeld hebben? Het e-mailadres in je profiel, gebruik je dat nu voor zowel een Myvodafone als een MijnZiggo account en zo ja, voor welk account wil je die behouden? 

Ik zou graag een nieuw account willen aanmaken voor mijn Vodafone en mijn ziggo graag willen behouden.

Het Vodafone abbonement staan allemaal onder het mailadres: f******st@casema.nl. graag zou ik mijn Vodafone willen scheiden van de rest van de abbonementen die lopen via dat mailadres. Als dat mogelijk is anders is het my Vodafone scheiden van mijn ziggo al voldoende. 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik zie jouw klantnummer niet gekoppeld aan het MijnZiggo klantnummer, @djordyva98 . Jouw Vodafone klantnummer in elk geval niet. Dus nu begrijp ik nog niet wat je nu precies wil. 

Stuur me anders even een pb 🙂 

DvA95

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Vodafone wrote:

Ik zie jouw klantnummer niet gekoppeld aan het MijnZiggo klantnummer, @djordyva98 . Jouw Vodafone klantnummer in elk geval niet. Dus nu begrijp ik nog niet wat je nu precies wil. 

Stuur me anders even een pb 🙂 

Door vodafone abonnementen wordt onze ziggo aan de ziggo van mijn schoonouders gekoppeld. Hoe komen we hier vanaf? We wonen niet eens op hetzelfde adres en het is heel irritant en ook zeer apart dat ons ziggoklant nummer op ons adres opeens gekoppeld wordt aan het email adres van mijn schoonouders vanwege een vodafone account.  

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is niet mogelijk om een Ziggo account te koppelen aan een ander Ziggo account @djordyva98 
Bedoel je dat jouw Vodafone account gekoppeld staat aan het Ziggo account van jouw ouders? Of wat bedoel je precies?

djordyva98
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven Vodafone wrote:

Het is niet mogelijk om een Ziggo account te koppelen aan een ander Ziggo account @djordyva98 
Bedoel je dat jouw Vodafone account gekoppeld staat aan het Ziggo account van jouw ouders? Of wat bedoel je precies?

Mijn ziggo account staat gekoppeld aan het Vodafone account van mn ouders

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, dat verklaart waarom wij niks zien @djordyva98 . In dat geval mogen jou ouders contact met ons opnemen, dan koppelen wij het los of je mag met Ziggo contact opnemen, dan koppelt Ziggo de accounts van elkaar.
Vanuit hier mag alleen de contactpersoon dit aanvragen en heb ik niet de mogelijkheid om de gegevens van Ziggo in te zien vanuit hier. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic