tpb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Ziggo account kunnen niet gekoppeld worden

Nadat ik het contract van 2 mobiele telefoonnrs van mijn overleden man heb overgenomen heb ik een nieuw Vodafone klantnr gekregen. Hiermee heb ik een nieuw Vodafone account aangemaakt, maar ik kan hier niet het Ziggo account (dat ik al eerder na zijn overlijden op mijn naam heb overgezet) aan koppelen. Graag hulp van support.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Goedemorgen @tpb, allereerst gecondoleerd.

Zoals gewenst heb ik de Ziggo koppeling ongedaan gemaakt. Vanuit de My Vodafone omgeving kun je nu Mijn Ziggo toevoegen/uitbreiden via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone

• Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12307Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Gecondoleerd met het verlies van je man. Begrijpelijk dat je nu alles wilt koppelen en gelukkig zijn er mensen van Vodafone hier online om je hiermee te helpen. @Cecilia is de beste in deze, die wil je zeker wel helpen 😉

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Goedemorgen @tpb, allereerst gecondoleerd.

Zoals gewenst heb ik de Ziggo koppeling ongedaan gemaakt. Vanuit de My Vodafone omgeving kun je nu Mijn Ziggo toevoegen/uitbreiden via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone

• Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone

tpb
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic