Leentje59

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone contacts

Hi,
Heb zojuist de Vodafone Contacts app. gedownload. Maar ik kan me niet registeren. Geeft elke keer authenticatie is mislukt. Gegevens zijn niet geldig? Wie kan mij helpen?
33 Reacties 33
oldtimerboy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds de update van mijn Iphone 4S naar IOS 8.0 werkt Vodafone contacts niet meer !

Zijn er meer mensen die dit probleem al hebben ontdekt ?

groet, Rob
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Helpt het als je de app verwijderd en daarna weer terug zet?
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sinds installatie van IOS8 werkt de app voor contactenbackup bij mij ook niet meer. De app geeft aan dat die het toestel niet ondersteunt... Ook na opnieuw installeren van de app werkt het niet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Marijnt,

Bedankt voor je melding! Door veranderingen in iOS8 werkt onze Contacts app werkt op dit moment niet meer. Er wordt nu hard gewerkt om de Contacts app weer werkend te krijgen. Tot die tijd kun je een foutmelding zien dat je toestel niet ondersteund is.
SvdW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees op het forum dat er gewerkt wordt aan een oplossing nu blijkt dat Contacts niet meer werkt. Is er enig zicht op wanneer dit is opgelost? Ik heb sinds twee dagen (eindelijk) een iPhone en had gehoopt even snel mijn contacten over te kunnen zetten... Nu heb ik dus een leuke telefoon zonder contacten (en over typen is nogal bewerkelijk...).

Gr. SvdW
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi SvdW,

Sinds iOS 8 werkt de Vodafone Contacts op niet (optimaal). Ik heb hier zojuist nog een update over gevraagd. Onze collega's doen momenteel hun best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het de komende weken eens opnieuw. In ieder geval bedankt voor het geduld.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Marijnt en @oldtimerboy,

Er is een nieuwe Vodafone Contacts update uitgebracht. De app zou nu weer goed met iOS8 moeten werken ;).
oldtimerboy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geweldig nieuws! ik heb vanmorgen de update gedaan op mijn IPhone met IOS 8.02 en alles werkte weer als vanouds .

Compliment voor Vodafone!
Ricksel1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onlangs Vodafone contacts geinstalleerd op mn oude Iphone 4 omdat er een nieuwe Iphone 5s onderweg was. Mijn contacten worden echter niet gesynchroniseerd. De synchronisatie wordt wel gestart maar wordt ook vrijwel meteen weer geannuleerd. Waar kan dit aan liggen?

Gr.
Rick
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Ricksel1983
Dat is vreemd, ik heb hier even gevraagd aan de collega's die een iPhone hebben, zij geven aan dat het geen probleem moet zijn.
Is het een optie op Vodafone contacts te verwijderen en opnieuw te installeren?
Heb je de contacten ook gesynchroniseerd met iTunes en je ze op die manier terugzetten?

Per
Ricksel1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het uiteindelijk inderdaad via iTunes gedaan. Dat werkte uitstekend. Blijft toch raar dat jullie 'eigen app' niet werkte. Maar goed, probleem voor mij is eerst opgelost.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Leentje59
we hebben inderdaad een issue gehad met deze dienst. Inmiddels is het euvel verholpen.
Kun je eens even kijken of het inmiddels allemaal weer werkt?
Ik hoor het graag van je.

Gr Per
Leentje59
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas. Hij doet het nog steeds niet.
Leentje59
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wilde nu mijn optie wachtwoord vergeten doen zodat ik nieuw wachtwoord kan maken. Maar mijn account is tijdelijk geblokkeerd. Waarschijnlijk omdat ik het zo vaak heb geprobeerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic