Bob

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone app icm Vodafone zakelijk

Begreep al jaren geleden dat het verbruik van mijn Vodafone zakelijk abonnement niet in een app weer te geven valt. Dit zou technisch onmogelijk zijn.
Rara dat dit verbruik dan toch uitstekend werd weergegeven met de app van Vodafone zelf. Tot de meest recente update. De info valt opeens niet meer te downloaden. Het verhaal over 'technisch onmogelijk' is inmiddels dus bewezen onzin. Maar waarom wordt het nu wederom geblokkeerd? Ook zakelijke klanten zijn graag op de hoogte van de status van hun bundel. Ik lees op op dit forum dat ik niet de enige ben met deze opvatting.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Bob,

Je kunt de My Vodafone App gebruiken voor de volgende zakelijke abonnementen: OndernemersBundel (Web), iPhone Zakelijk, Vodafone Basic en Vodafone Red. Heb je een van deze zakelijke abonnementen en werkt het niet? Neem dan even contact met ons op via Twitter of Facebook. We krijgen momenteel namelijk ook andere meldingen dat het opvragen van het tegoed soms niet lukt.
Bob
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vandaag , 5 augustus, heb ik opeens wel toegang met mijn iphone zakelijk abonnement. Met dank aan uw technici? De app stond weken op 'blank'
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Bob, goed om te horen! Geen idee of dit door een van onze collega's komt. Zou natuurlijk kunnen. Thanks voor de terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic