vanessa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht/ geen bereik postcode 2224DA (Katwijk)

Ik kan thuis niet bellen (of gebeld worden) en internet is heel slecht. Alleen WiFi doet het!
Ik moet naar de tuin lopen, en heel soms doet hij het in de badkamer of slaapkamer of bij de deur/of balkon. Iedereen in mijn familie is al weg bij Vodafone.....gelukkig mag ik bijna weggaan (einddatum 15 September) Helaas is er niets te doen volgens Vodafone.
T-Mobile /Tele2 is niet veel beter volgens vrienden op bezoek bij mij thuis. Mijn man en zoon zitten nu bij Simyo (KPN network) en kunnen eindelijk bellen/gebeld worden.

3 Reacties 3
vanessa
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik doe deze melding voor andere (potentiële) klanten. Ik verwacht geen antwoord.
Wie weet komt er in de toekomst een verbetering in de Zanderij....zoals ik zei het ligt niet alleen aan Vodafone.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Vanessa, welkom op het forum. Ik heb de dekking op je postcode nagekeken en ik zie dat de UMTS dekking daar niet goed is.
Langzaam internet is daarmee inderdaad te verklaren.

Dat je niet kunt bellen vind ik een beetje vreemd. Er staan daar namelijk wel 2 GSM masten. Bellen zou dus eigenlijk geen probleem mogen zijn.
Ik begrijp dat je al bij ons weg gaat (erg jammer :() dus ik zal je niet allerlei vragen gaan stellen, maar ik zal wel intern melding maken van je bericht.

De UMTS dekking zal op korte termijn niet beter worden, maar aan dat probleem met bellen kan misschien iets gedaan worden.
vanessa
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok bedankt. Met mijn nieuw toestel gaat het ietje beter maar het is zomer dus ik loop gewoon naar buiten om te bellen 🙂
We hebben het allemaal gehad, verschillende toestellen / andere simkaarten enzo. Gewoon niets aan te doen. Alleen wachten tot abo afgelopen is, ik ben laaste om weg te gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic