Shannon1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Ziggo Extra's bij Red Abonnement

Hoi hoi,
Ik heb een paar maanden geleden een Vodafone Red abonnement gekocht, waarbij er stond dat ik na 4 weken een mail zou krijgen om de TV Extra's en het Veilig Online pakket zou kunnen activeren. Echter, nu een paar maanden later heb ik nog steeds niet zo'n email ontvangen, terwijl ik wel de dubbele MBs ontvang. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of is de enige oplossing de Vodafone Klantenservice te bellen?

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Shannon1,

Dat is inderdaad apart! Maar je maakt dus wel al gebruik van de Dubbele Data maar nog niet van de TV-pakketten? Neem hiervoor inderdaad even contact op met onze klantenservice. Via het forum kan ik helaas geen gebruik maken van de systemen die ervoor nodig zijn om dit voor je te checken. Je kunt ons bellen maar je mag ons ook een berichtje sturen via Facebook of Twitter!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic